Gjest guest Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg er en gutt på 18 år og lider av veldig gule tenner. jeg har over lengre periode prøvd tannkremer som skal bleke tennene, men de funker ikke i det hele tatt. jeg vet at tannbleking er et alternativ, men det er jo så skamdyrt! hva kan jeg gjøre for å få mindre gule tenner, eller hvartfall hindre at jeg får mer gule tenner? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Stime de? Kan påta meg jobben jeg.. Endret 15. mai 2009 av Nidaroo Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Vel. Du har rett i at det koster noen kroner, men du kan faktisk ikke klare å pusse tennene hvite. Du må bleke dem på et vis. Noe du også kan forhøre deg med tannlegen om, er hvorvidt de tilbyr en mulighet til høytrykksspyling av tennene med saltoppløsning. Jeg har prøvd dette, og det hjelper ikke bare mot fargen, men også mot tannsten. Jeg er akkurat ferdig med en 12 dagers behandling for bleking, og det kostet meg 4000 kroner, og jeg angrer ikke overhodet. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Høytrykksspyling av tennene høres radikalt ut.. Har selv "solidox hvite tenner", fungerer greit. Clinonym funker fint og, dersom du snuser eller røyker. Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ikke direkte høytrykksspyling. Du merker det ikke, men får en behagelig appelsinsmak i munnen etterpå De fleste tannleger bruker det i dag. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Til tannlege og "spesial-oppdrag" å være synes ikke jeg 4000,- høres så mye ut, relativt sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå