Eloise Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hvilke tannkrem er best? Jeg bruker Solidox og Zendium, men er ikke så fornøyd. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Lurer faktisk på dette selv. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hmm, tror jeg tar tannkremen min for gitt. Ellers kan jeg nevne at jeg er en av dem (vet ikke hvor stor % av befolkningen) som ikke har gitt én tanke til dette, og velger den billigste tannkremen av de tilsynelatende gode produktene ^^, Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg TS. Hva mener du egentlig med at du ikke er forøyd? Får du hull, fungerer ikke tannkremen? Eller er det spesielle egenskaper med Solidox og Zendium som du ikke opplever? Lenke til kommentar
Eloise Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Hmm, tror jeg tar tannkremen min for gitt. Ellers kan jeg nevne at jeg er en av dem (vet ikke hvor stor % av befolkningen) som ikke har gitt én tanke til dette, og velger den billigste tannkremen av de tilsynelatende gode produktene ^^, Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg TS. Hva mener du egentlig med at du ikke er forøyd? Får du hull, fungerer ikke tannkremen? Eller er det spesielle egenskaper med Solidox og Zendium som du ikke opplever? Ja, begynner å få hull tror jeg:( Endret 16. mai 2009 av Eloise Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hvilke tannkrem er best *Vurderer om han har lyst til å kommentere den forferdelege grammatiske feilen i dette...* *Finner ut at han skal holde seg On Topic* Eg hatar tannkrem, eg Dei smakar skitt, alle som ein. Og så får eg sure oppstøyt av deim... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Tja, finnes jo et par ting man kan gjøre : Fasting : Ikke noe mat, kun rent van. Puss tennene som vanlig morgen og kveld med en fluortankrem. 2-4 Dager og man styrker det ene belegget som man har på tennene. Unngå å drike syrlige drikker og annet som kan skade tannemaljen og sørg for å gjennta fastingene med jevne mellomrom. Ellers så kan jeg vel anbefale alle tannkremene som inneholder fluor. Bruker selv Colgate og er fornøyd med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå