vegard12345 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 får kanskje 2 uker siden bestillte jeg en sånn trådløs nettversk adapter og plagdes litt i begynnelsen og få meg på nett og fikk det til og har spillt en del, men i går så plutselig så virket det ikke, jeg kjørte den testen og den kom på nett og når den kom til Xbox live så ble ca 1 tredje del av den rommet mellom internett og xbox live grønt, så holdt den på lenge så kom det: Test failed har opplevd dette før akkurat det samme probleme med etter 5 min så funket det har skjedd 2-3 ganger og bare minutter etterpå så funket det, men nå har det gått en dag og enda ikke skjedd noe, det samme problemet. så hva gjør jeg? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 prøvd å resette modem/ruter? fortell hvem modem/ruter du har. Lenke til kommentar
vegard12345 Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 prøvd å resette modem/ruter? fortell hvem modem/ruter du har. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi....UAAAEOH.I03xiL Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
vegard12345 Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 det stod restart modeme eller ruteren og det har jeg gjort og det funka! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå