Johnx Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Ram brikken er jo bare noen mnd gammel og skjermkortet bare noen uker!! Tror kanskje det er skyldig for jeg hadde ikke dette propleme før med nvidia! ATI korte er jo helt nytt! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 tru det er lurt å lege inn de nyeste driverne! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 har du nyeste bios? jeg har hatt samme problem virket etter at jeg flashet bios (skifta ram og skjermkort å da men det var gratis så jeg gjorde det for sikkerhets skyld) Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Finn startup recovery i system properties og slå av for automatisk reboot ved feil. Da vil du heller få en blåskjermen opp i steden for at du sitter som en dum sau og ser på at pcen rebooter seg .... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Maskinenen min restartet seg og etter på kom jeg rett inn på bios, og der stod det: DURING THE LAST BOTT-UP, YOUR SYSTEMS HUNG FOR AN OMPROPER CPU SPEED SETTING. YOUR SYSTEM IS NOW SAFE MODE.TO OPTIMIZE THE SYSTEM PERFORMANCE AND RELIABILITY, MAKE SURE THE CPU SPEED CONFORMS TO THE SPECIFICATIONS OF YOUR CPU. :o Hva betyr dette? :o (Jeg har bare en minnebrikke) Her står det svart på hvitt at feilmeldingen gjelder MP/FSB settings sjekk at du har riktige verdier for disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå