Gå til innhold

Restarter av seg selv...


Johnx

Anbefalte innlegg

Men problemet skjer bestandig når jeg er på internett?(særlig msn)

 

En dag er prøvde jeg å regne sammen hvor mange mp3 jeg hadde via å trykke på egenskaper da kom det fram error og der sto det noe om minnet!

 

Etter maskinen min har restartet seg kommer jeg med en gang innpå bios...

 

 

Hvor kan jeg laste ned minnetest?

 

De siste programmene jeg har lagt inn er warcraft3, adware6, DC++(tror ikke de har noe med saken å gjøre)

 

Kan også være strømen?

 

Kabinettet har jo 360watt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Maskinenen min restartet seg og etter på kom jeg rett inn på bios, og der stod det: DURING THE LAST BOTT-UP, YOUR SYSTEMS HUNG FOR AN OMPROPER CPU SPEED SETTING. YOUR SYSTEM IS NOW SAFE MODE.

TO OPTIMIZE THE SYSTEM PERFORMANCE AND RELIABILITY, MAKE SURE THE CPU SPEED CONFORMS TO THE SPECIFICATIONS OF YOUR CPU. :o

 

Hva betyr dette? :o

 

(Jeg har bare en minnebrikke)

Lenke til kommentar

Jeg har samme minne brikke som deg, og har opplevd noen heftige omstarter. Annet HK da, men det som var mitt broblem var faktisk minne. Satte ned minne hastigheten fra 400MHz til 333. Da gikk alt smooth :p .

 

Bare et forslag altså.

Kan være noe med modemet eller nettverkskortet, siden du opplever broblemet på nettet. Sjekk at alle drivere er oppdatert, og oppdater BiOS.

 

Lykke til :D

Lenke til kommentar

jeg sitter også på et nettverk med to maskiner men jeg tror ikke det har noe med saken å gjøre...

 

KAnskje at strømmen i veggen er for svak det er jo tross alt 3 skjermer, PS2, to maskiner, en switch, en dvd som er koblet til samme stikkontakt... :-?

 

 

Problemet skjer ikke så veldig ofte....

Lenke til kommentar

jeg sitter også på et nettverk med to maskiner men jeg tror ikke det har noe med saken å gjøre...

 

KAnskje at strømmen i veggen er for svak det er jo tross alt 3 skjermer, PS2, to maskiner, en switch, en dvd som er koblet til samme stikkontakt... :-?

 

 

Problemet skjer ikke så veldig ofte....

Nettverkskortet er intrigert i HKet.

Lenke til kommentar

Denne feilmeldingen her kommer etter pcn rebooter seg "The system has recovered from a serious errror" Da trykker jeg Send Error Report da kommer dette:

 

Error Caused by a Device Driver

 

Thank you for submitting an error report to Windows Online Crash Analysis. Unfortunately, we cannot provide you with specific information about how to resolve this problem at this time. The information that you and other users submit will be used to investigate this problem.

 

Analysis

 

A device driver installed on your system caused the problem, but we cannot determine the precise cause.

 

Getting Help

 

Depending on which situation is applicable to you, do one of the following:

 

If this problem occurred after you installed a new hardware device on your system, the problem might be caused by the driver for the device. If you know the manufacturer of the device, contact the manufacturer's product support service for assistance.

Some software, such as firewall and anti-virus software, also installs drivers. If this problem occurred after you installed new software, the software might have installed a driver that caused the problem. If you know the manufacturer of the software, contact the manufacturer's product support service for assistance.

If you don't know the driver's manufacturer and need help diagnosing and resolving this problem, contact your computer manufacturer's product support service.

Updated drivers might be available on the Microsoft Windows Update Web site. At Windows Update, you can have your computer scanned and, if there are updated drivers available, Windows Update will offer a selection of drivers that you might be able to use. To learn more about updated drivers that might be available, visit Microsoft Windows Update.

For information about Microsoft support options, visit Microsoft Product Support Services.

You can track this error report by clicking the Track this error report link. If you choose to track your error report, you will be notified of resolutions to this problem as they are identified.

Lenke til kommentar
Jeg har det samme hovedkortet som deg, og samme RAM brikke!

 

Jeg har akkurat det samme problemet!!!!!

 

Skal prøve å update drivere på hovedkortet :shrug:

 

Eller har du funnet et svar på problemet?

 

Ikke funnet probleme nei, men lenge siden sist det skjedde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...