Elefantmesteren Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Hei, jeg har kjøt en komplett gamer - amd dragon, men når den starter, er det masse hvite striper på skjermen, som er en slik: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=380066 . og etter den lasteskjermen til windows kommer det opp "no input found" eller noe lignende, og så starter alt på nytt. skjermen er koblet til pcen med den medfølgende sub-D (eller het den D-sub?) kabelen. hva er det som kan være galt? må jeg koble til med en annen kabel eller innstallere noe først? Endret 18. mai 2009 av alt + F4 Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ring komplett, og send tilbake maskinen! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 har sendt en mail, men de svarer vel ikke før mandag. her er noen bilder: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Kan se ut som det er noe galt med skjermkortet. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Samme skjedde med en kompis da han bestilte fra komplett, du må bare ringe de på mandag, informere de om feilen, så vil du høyst sannsynlig få beskjed om å sende inn maskinen, så de kan ta en titt på problemet. Så du må nok vente 1-2 uker til, før du har en brukbar PC. Med mindre du er like heldig som kompisen min, at harddiscen røk dagen etter han fikk den tilbake, så han måtte sende en på nytt ;p Etter det ble cd-rommen hans fucka Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Endret emnetittel til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Les hva nettetiketten sier om dårlig bruk av emnefeltet. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 jaja. får bare ringe og høre da. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Du kan jo alltids prøve å ta ut skjermkortet for å så sette det på plass igjen. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Du kan jo alltids prøve å ta ut skjermkortet for å så sette det på plass igjen. Indeed. Det enkle er veldig ofte det beste. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 kan prøve det ja. hvordan får jeg statisk elektrisitet ut av hendene/kroppen? så ikke kortet kortslutter, eller, hvor sansynlig er det at det skjer? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Går fint å bare berøre selve kabinettet for å lade seg ut før du håndterer noe elektronikk inne i maskinen. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 takk i hvilken vei skal jeg sette sikringen for at kortet kan tas ut? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Det vet jeg ikke, bare å prøve seg frem tror jeg? Hadde selv, og har, problemer med det hver gang jeg tar ut skjermkortet mitt ;P Men ut i fra bildet ser det ut som om den skal innover. Endret 16. mai 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 er litt redd for å brekke den Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 hmm, brekker den får du løs kortet iallefall Eventuelt så kan du jo ringe komplett og høre hvilken vei den skal Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 jeg fikk tatt det ut og satt det inn igjen, men det hjalp desverre ikke :/ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 : ( Jaja, da blir det en tlf til komplett, da. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Bare for å være sikker, kan du prøve å sjekke om kabelen er sikkelig inne i maskinen og pc-skjermen. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Holder selv som andre en knapp på at noe er galt med selve komponentene i maskinen, har sett en del innlegg på forum rundt på nettet der maskinen plutselig kan gå i svart og GPU-vifta kicker inn i høygir. Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Holder selv som andre en knapp på at noe er galt med selve komponentene i maskinen, har sett en del innlegg på forum rundt på nettet der maskinen plutselig kan gå i svart og GPU-vifta kicker inn i høygir. Hvis pc'n klikker, cpu clock, bsod, lignende, Ja. Eller for lite strøm, sykt spennings spike, lignende, dette vil fororsake at lys diodene på skjermkortet( topp siden) lyser, ellers er det andre saker som er feil som regel, artifacts vil ikke få skjermkortet til å lyse. ************************** Hei. Bruk DVI som er lengst unna hk hvis du skjønner hva jeg mener, jeg får screen tears med DVI-1 på min skjermer(2 av 4) Jeg vet ikke hvorfor, men det skjer, prøv PCI-E slot 2 hvis det er der, Load bios default. Prøv annet skjermkort. List psu, hk, skjermkort. Prøv en minne test og, ingen andre komponenter kan ha noe med saken å gjøre så vidt jeg vet, aldri vært borti. kjekt å teste litt hvis du vil selv, du er riktig uheldig hvis du får ett ødelagt skjermkort nå til dags( unntak 3870x2 gtx 280 260 65nm.) resten av skjermkorta har utmerket kvalitet Men slikt skjer da. Endret 16. mai 2009 av Imsochobo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå