Gå til innhold

Jeg simpelthen ELSKER Fairytale!

Kelsier

Anbefalte innlegg

er det du som kaller deg "Aleksander Rybak" på hf.no sine css, servere og spammer med "FAIRYTALE" hele tiden? :glare:

syntes den er grei, men MGP-stempelet er, om mulig, verre enn idol-stempelet..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til deg som liker denne sangen: Har du vurdert medisinsk hjelp? Du vet, de lager piller mot vrangforestillinger nå til dags. :)

haha^^ støttes. har ikke hørt hele sangen. som pop-hit for ungdom under 14 er den grei nok. som sang opp mot kvalitetsmusikk er den ikke verdig til å lage en spilleliste lenger. som med de aller, aller, aller fleste MGP sanger..

Lenke til kommentar

Lillesøstera mi drar inn småunger med fairytale som ringetone, hver gang jeg hører den så banker jeg på døra og sier at de enten skal skru den av eller så kommer jeg til å kaste dem ut.

Jeg orker ikke å ha på den sangen i huset hver eneste dag!

Endret av Blomsterbob
Lenke til kommentar

En god sang blir bedre og bedre. En dårlig sang er kanskje fengende i starten, men du blir fort lei. :) Sånn er det i alle fall ofte for meg. Men nå er jo dårlig/bra musikk en personlig sak som ikke har noe fasitsvar.

Endret av Wheaten
Lenke til kommentar
godt teng på at sangen ikke er bra. en god sang vokse på deg(eller du på den?)..

What. Den posten må du nesten forklare.

Sanger som f. eks. "Master of Puppets" av Metallica om du liker sånt. Blir bare bedre og bedre med tiden <3

Endret av Boom!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...