2ball_ Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) er det du som kaller deg "Aleksander Rybak" på hf.no sine css, servere og spammer med "FAIRYTALE" hele tiden? syntes den er grei, men MGP-stempelet er, om mulig, verre enn idol-stempelet.. Endret 15. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hater sangen. Og Rybak er ikke heit. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Hater sangen. Og Rybak er ikke heit. han er en ekkel liten soss som tror for mye om seg selv.. liker han like godt som jeg liker matte-læreren min.. Endret 15. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Haters! Hater han bare fordi han blir spillt litt mye på radio :/ Dere får høre på Radio Norge, de hører ikke så mye på den låta så. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Sangen har en kort og dårlig tekst og en skarvete fremføring,men selve konseptet er bra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Til deg som liker denne sangen: Har du vurdert medisinsk hjelp? Du vet, de lager piller mot vrangforestillinger nå til dags. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Til deg som liker denne sangen: Har du vurdert medisinsk hjelp? Du vet, de lager piller mot vrangforestillinger nå til dags. haha^^ støttes. har ikke hørt hele sangen. som pop-hit for ungdom under 14 er den grei nok. som sang opp mot kvalitetsmusikk er den ikke verdig til å lage en spilleliste lenger. som med de aller, aller, aller fleste MGP sanger.. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Hater sangen. Og Rybak er ikke heit. han er en ekkel liten soss som tror for mye om seg selv.. liker han like godt som jeg liker matte-læreren min.. Noe sånt, ja. Endret 15. mai 2009 av Wheaten Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Likte sangen i starten. Nå hater jeg den. <_< Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Likte sangen i starten. Nå hater jeg den. <_< godt teng på at sangen ikke er bra. en god sang vokse på deg(eller du på den?).. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Lillesøstera mi drar inn småunger med fairytale som ringetone, hver gang jeg hører den så banker jeg på døra og sier at de enten skal skru den av eller så kommer jeg til å kaste dem ut. Jeg orker ikke å ha på den sangen i huset hver eneste dag! Endret 15. mai 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 godt teng på at sangen ikke er bra. en god sang vokse på deg(eller du på den?).. What. Den posten må du nesten forklare. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) En god sang blir bedre og bedre. En dårlig sang er kanskje fengende i starten, men du blir fort lei. Sånn er det i alle fall ofte for meg. Men nå er jo dårlig/bra musikk en personlig sak som ikke har noe fasitsvar. Endret 15. mai 2009 av Wheaten Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hvis en sang er skikkelig god så blir den repetert 30-40 ganger, så blir jeg lei av sangen, og den blir helt vanlig. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg syns sangen er helt OK. Jeg hører ikke på radio og ser ikke på TV så har ikke blitt overeksponert. Han kommer nok ganske høyt på listen nå på lørdag. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Haters! Hater han bare fordi han blir spillt litt mye på radio :/ Dere får høre på Radio Norge, de hører ikke så mye på den låta så.Haters er et ord som hører hjemme på nettby. Ikke her. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Sangen er kvalmende! Det er så lavt musikkmessig at jeg ikke har ord... Hva i all verden er egentlig dealen med MGP? Finne den beste sangen blant et lass med dårlige? Fatter ikke... Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) godt teng på at sangen ikke er bra. en god sang vokse på deg(eller du på den?).. What. Den posten må du nesten forklare. Sanger som f. eks. "Master of Puppets" av Metallica om du liker sånt. Blir bare bedre og bedre med tiden <3 Endret 16. mai 2009 av Boom! Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Synes den var grei i starten, hørte på den hvis den var på radioen. Men nå er jeg ganske lei! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg hater sangen, hater konseptet, liker ikke gutten noe særlig, men jeg kan ikke si noe annet enn at jeg håper han vinner. I forhold til det andre crappet i ESC så kan han like godt vinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå