Gå til innhold

Jeg simpelthen ELSKER Fairytale!

Kelsier

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kalles overeksponering, sangen var fengende de to første gangene jeg hørte den men etter å ha hørt denne utallige ganger på radioen kjenner jeg at det knyter seg litt i halsen.. Det hjelper heller ikke at han er hovedoppslag på absolutt alt av norske nettaviser for tiden.

Du er forresten første personen jeg har hørt som omtaler Rybak som heit. Jeg ville ikke karakerisert han som gjennomsnittelig pen engang. I mine øyne så er han direkte fæl.. Men det er fullstendig lov å ha sine egne meninger.

Lenke til kommentar

Sangen er rett og slett grusom.. Jeg er glad Fanthomas fikk avslørt aleksander i dagens episode, hehe :thumbup:

Nei hele Melody Gram Prix og fairytale sangen faller ikke helt i smak hos meg.. Generelt ganske lavt nivå føler jeg, men er litt humoristisk..

Kanskje litt feil og si at det er lavt nivå, de er nok egentlig veldig dyktige sangere. Bare sangvalgene som jeg ikke liker helt..

Men håper allikavel at Rybak drar inn seieren, han er jo flink på den fiolinen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Tenk om vi alle skulle ha laget tråder over ting og tang vi "elsker". :roll:

Hadde han ikke blitt kjent, som det der, så hadde han heller aldri vært ansett som noen spesielt "heit" person. Han ser ut som en vanlig elev på skolen der jeg jobber, av typen som sitter alene med pcn og leser lekser.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Eg synes Rybak er utrolig sexy. Russisk. Overrasket meg selv litt der. :p

Når det gjelder låta så liker eg den også. Men eg er lei av å høre den. Overeksponering deluxe. Når det gjelder framføringa så synes eg fortsatt den er kjekk å se på. Rybak har en utstråling og en sjarm som gjør seg veldig godt på scenen og selve opptreden er veldig bra gjennomført. Men der skal også Frikar Dance Company ha mye credit for(de to jentene er vel også med der?). Opptredenen hadde ikke vært den samme uten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...