Kelsier Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Synes dette er en fantastisk fengende og morsomme sang! Hvorfor er det så populære å hate den? Aleksander Rybak er forresten ikke så rent lite heit Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Vel, alle har lov til å ha sin mening, og jeg er uenig på begge punkter! Han ligner jo på Tittentei, men jeg er jo mann selv, så det er liksom ikke så relevant... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 synes også sangen er bra men den har blitt litt fairyrolled innpå forumet her og de fleste har hørt den så mye at de er lei den Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det kalles overeksponering, sangen var fengende de to første gangene jeg hørte den men etter å ha hørt denne utallige ganger på radioen kjenner jeg at det knyter seg litt i halsen.. Det hjelper heller ikke at han er hovedoppslag på absolutt alt av norske nettaviser for tiden. Du er forresten første personen jeg har hørt som omtaler Rybak som heit. Jeg ville ikke karakerisert han som gjennomsnittelig pen engang. I mine øyne så er han direkte fæl.. Men det er fullstendig lov å ha sine egne meninger. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Sangen er grusom, men hva annet kan man forvente av noe på MGP? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Sangen er rett og slett grusom.. Jeg er glad Fanthomas fikk avslørt aleksander i dagens episode, hehe Nei hele Melody Gram Prix og fairytale sangen faller ikke helt i smak hos meg.. Generelt ganske lavt nivå føler jeg, men er litt humoristisk.. Kanskje litt feil og si at det er lavt nivå, de er nok egentlig veldig dyktige sangere. Bare sangvalgene som jeg ikke liker helt.. Men håper allikavel at Rybak drar inn seieren, han er jo flink på den fiolinen! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg vil ikke gå mer innpå det enn at den sangen gjør meg trist og gir meg mer lyst til å kjøre ei høne i ræva enn å høre den en gang til.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Tenk om vi alle skulle ha laget tråder over ting og tang vi "elsker". Hadde han ikke blitt kjent, som det der, så hadde han heller aldri vært ansett som noen spesielt "heit" person. Han ser ut som en vanlig elev på skolen der jeg jobber, av typen som sitter alene med pcn og leser lekser. Endret 15. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Eg synes Rybak er utrolig sexy. Russisk. Overrasket meg selv litt der. Når det gjelder låta så liker eg den også. Men eg er lei av å høre den. Overeksponering deluxe. Når det gjelder framføringa så synes eg fortsatt den er kjekk å se på. Rybak har en utstråling og en sjarm som gjør seg veldig godt på scenen og selve opptreden er veldig bra gjennomført. Men der skal også Frikar Dance Company ha mye credit for(de to jentene er vel også med der?). Opptredenen hadde ikke vært den samme uten. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har bare hørt den 4-7 ganger nå! Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har bare hørt den 4-7 ganger nå! Per dag regner jeg med? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Starten av sangen er fengende, helt til han begynner og synge, da kommer lysten til og drepe noe. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det e en bra sang. resten får bare sitte å sutre over at noen skaper karriere. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Både låta og mannen kan brenne i lag med heile medienorge. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg personlig syns ikke han så bra sangstemme som alle skal ha det til...syns faktsik han sang litt surt i går kveld Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Heit? Han har øyenbryn som to store dørmatter hater sangen hans og Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Mange jenter liker store øyenbryn. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Da er det avklart, man kan se ut som en dass men bare man har et talent så er man heit Lenke til kommentar
.V. Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Og om man ikke har talent, så er det nok å være i VG 5 ganger per dag eller mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå