Laik Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hei! Jeg er en gutt på 15 år og har nettopp fått meg Iphone, jeg prøver å kobble til min internett, men den finner ikke den. Jeg har PPPoe som internett, hva må jeg gjøre??? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Kanskje WiFi'en din er innstilt på ikke å kringkaste SSID? I såfall gå til Innstillinger>WiFi>(Skru på nettet)>Annet...> Der skriver du inn navnet på nettet og evt WEP/WPA/WPA2 nøkkel. Da skulle det funke, om ikke: reklamer! Lenke til kommentar
Laik Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 takker, skal skjekke nå, håper det virkeer Lenke til kommentar
Laik Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Nei as det virker ikke :. Jeg logger meg på internett alt er greit men når jeg går på safari ell app store, kommer det ingetin som om jeg ikke var koblet til internett Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Bruker du i det hele tatt WiFi? Hvilken ruter har du? Lenke til kommentar
Laik Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Vi har phillips, har det egentlig noe å si? :? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Har dere trådlaust nettverk i huset? Lenke til kommentar
Laik Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Ja, jeg skriver nå på en lap top, og det er ingen til ledninger koblet til den, altså VI har trådløs internett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå