Jokka1990 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hjelp! Har fått rotter/skadedyr inn i leiligheten jeg leier og lurer på om det er jeg som må betale for å få det fjernet eller om det er husverten? Lenke til kommentar
askm Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hjelp! Har fått rotter/skadedyr inn i leiligheten jeg leier og lurer på om det er jeg som må betale for å få det fjernet eller om det er husverten? Jeg ville tro det var utleier sitt ansvar. Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hjelp! Har fått rotter/skadedyr inn i leiligheten jeg leier og lurer på om det er jeg som må betale for å få det fjernet eller om det er husverten? Hvordan er disse rottene kommet inn? Bor du i sokkelleilighet? Har du hatt utgangsdøren stående åpen? Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg bor i en kjellerleilighet i en flermannsbolig. De har kommet seg gjennom grunnmuren og inn i blindkjelleren videre opp gjennom rørene langs varmtvannsberederen min som står under kjøkkenbenken.. Men har snakket med husverten og han har tatt på seg ansvaret uten noen diskusjon. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Godt å høre om en sak som bare løser seg med at husverten tar fullt ansvar og er grei . Kudos til han! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå