Papirkurven Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jaha.. Å hva har det med CoD 7 og gjøre? Jeg krysser fingrene på at det blir Vietnam hvertfall! Løpe i jungelen og plaffe ned gulinger! Eneste brae Vietnam spillet jeg kommer på er Battlefield Vietnam. Men det var jo egentlig et "rent multiplayer spill" Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Koreakrigen hadde vært gøy =) Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg kunne tenkt meg et spill der hovedtemaet er "Iwo Jima". Har sålangt aldri kommet over det, nærmeste er Battlefield Heros som har et Iwo Jima map. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jaha.. Å hva har det med CoD 7 og gjøre? Jeg krysser fingrene på at det blir Vietnam hvertfall! Løpe i jungelen og plaffe ned gulinger! Eneste brae Vietnam spillet jeg kommer på er Battlefield Vietnam. Men det var jo egentlig et "rent multiplayer spill" åh jeg vet elska å fly rundt med helikopter for så å skyte alt på bakken Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg kunne tenkt meg et spill der hovedtemaet er "Iwo Jima". Har sålangt aldri kommet over det, nærmeste er Battlefield Heros som har et Iwo Jima map. Både Battlefield 1942 (PC) og 1943 (PS3/xbox) har vel Iwo Jima? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg kunne tenkt meg et spill der hovedtemaet er "Iwo Jima". Har sålangt aldri kommet over det, nærmeste er Battlefield Heros som har et Iwo Jima map. Både Battlefield 1942 (PC) og 1943 (PS3/xbox) har vel Iwo Jima? Joda, kanskje det, men jeg lengter etter et SP spill der handlingen er på Iwo Jima. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Call Of Duty World At War (COD WAW) har Iwo Jima (tror jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg