The Stig Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Blir du overrasket om vi sier at det syvende spillet i Call of Duty-rekka er under utvikling? Les mer Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Sikkert 2 verdenskrig. Er jo bare det Treyarch lager jo nesten. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 hørte rykte om Vietnam. I så fall er mine bønner hørt. altfor lenge siden siste brae Vietnam-spill. og det finner altfor å som er bra. egentlig bare bf vietnam. men det er bare rykter. Men en de har i hvertfall bekreftet at det ikke er ww2 eller moderne krig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Call of Duty må vel være det spillet som har holdt best kvalitet over så mange spill... Det og Tekken, så jeg har absolutt troen jeg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Håper det blir på samme nivå eller bedre enn enern. Har hørt rykter om Vietnam jeg også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det er litt synd, for jeg synes at det minst burde gå to år mellom hver tittel i serien. Da får man spilt spillene mer, og blir mer klassikere enn når det kommer et nytt og forbedret hvert år. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Vietnam igjen? Jaja... jeg hadde håpet på noe helt annet som Korea-krigen, første verdenskrig eller noe sånt. Det er veldig mange kriger som har vært tema for svært få eller ingen spill så langt. Et CoD basert på den amerikanske borgerkrigen hadde heller ikke vært så dumt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Problemet med borgerkrigen og første verdenskrig er at det stort sett var store slag. Ikke mye "løpe rundt og lete etter fi" action der. Lenke til kommentar
Piraja Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Bra at de lager 7'eren så klart, men man rekker jo ikke å tenke på 6'eren en gang før de begynner med 7'eren. Dette spillet er et ''må ha'' for alle som liker skytespill, og er over 16 år;) Lei av Vietnam nå, men spillene deres bruker å være så gode at man ikke bryr seg om det. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 7'eren? Blir vel litt feil med tanke på at Modern Warfare 2 ikke går under Call of Duty. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 De tar en Microsoft (Windows 7) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 7'eren? Blir vel litt feil med tanke på at Modern Warfare 2 ikke går under Call of Duty. Jo, det blir feil i den forstand - derfor følgende kommentar i artikkelen: - Spillet blir strengt tatt det sjette tilskuddet til serien, ettersom Modern Warfare 2 fikk sin tilhørighet til Call of Duty-serien sløyfet. Likevel tar det nye spillet tilsynelatende navnet Call of Duty 7. -- Det sagt, Call of Duty 7 er trolig kun en såkalt "working title". Lenke til kommentar
Melkegutt Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Synes det var litt tregt at denne artikkelen ikke ble publisert før nå. Så en sak på dette kanskje 2 dager før på gamespot. (mener jeg det var) Men gode nyheter, absolutt. Men holder ikke pusten for Treayarchs spill, de er jo egentlig bare copy-cats i den store sammenheng. Tror ikke de får noe særlig til alene. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Saken vår ble også publisert for 2 dager siden? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Synes det var litt tregt at denne artikkelen ikke ble publisert før nå. Så en sak på dette kanskje 2 dager før på gamespot. (mener jeg det var) Men gode nyheter, absolutt. Men holder ikke pusten for Treayarchs spill, de er jo egentlig bare copy-cats i den store sammenheng. Tror ikke de får noe særlig til alene. Syns det blir for dumt å holde spillverket ansvarlig for at det tar deg 2 dager å finne artikkelen Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Herre jemmini..! Call of Duty Call of Duty 2 Call of Duty 3 Call of Duty 4: Modern Warfare Call of Duty: World at War Modern Warfare 2 Call of Duty 7 &¤#&¤#&%¤&¤#&¤# ¤&¤#&¤ ¤& #¤& hahhahahaha... Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Modern warfare 2? YEAH! Call of duty 4 eide jo, så gleder meg til dette :!: Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 blir vel høyt sannsynlig vietnam tipper jeg. blir sikkert kult det hvis de kommer opp med en brukbar historie Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Kjøpte spillet i går, var klar for og dra hjem, formatere pcen og installere det. MEN NEIDA. Den pc'en jeg skulle brenne ut W7 på klikka, altså, programmene jeg skulle bruke til og brenne iso'en låste seg og alt var en rein nedtur. Men gleder meg til og komme hjem i dag og så prøvd og brenne ut W7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg