cell Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 noen som vet om ein plass der en kan laste ned heile gamle spill.... eg ville laste ned lost vikings. 8) Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 http://www.google.com/search?q=%22old+game...UTF-8&hl=no&lr= Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 www.classic-trash.com er usikker på lovligheten rundt det, men det står det sikkert noe om på sida... Lenke til kommentar
Chimpy Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 En side du burde sjekke er www.the-underdogs.org . dette er en side som er veldig seriøs på å bare ha spill som er offisielt abandon- eller freeware. og jeg tror de har the lost vikings Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 er jo ikke verre enn å søke på abandonware på google da! Prøvde selv å få tak i et gammelt spill her om dagen for å vise det frem til de som ikke hadde spillt det på sine yngre dager, men LHX - attack chopper er faktisk beskyttet av IDSA og ikke offisielt abandonware/freeware selv om det er nærmere 15 år gammelt eller noe der i gården Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Lost Vikings skal ligge på sidene til Blizzard faktisk. Gratis å spille. Tar jeg ikke helt feil hadde de et jubileum for ikke så lenge siden, hvor de la ut det spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå