-Void- Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Innerst inne er nok de fleste usikkre på noen områder, selv de som virker selvsikre. Ser ikke noe poeng i å dekke over svakheter, det må no være en mye større svakhet å prøve å fremstå som perfekt. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg sier ikke at man skal prøve å dekke over noe som helst, men i en innledende fase av et nytt vennskap eller forhold, er det ikke nødvendigvis så lurt å annonserer sin egen usikkerhet. Jeg har gjort det selv ved flere anledninger, og opplevd at mange har trukket seg unna på grunn av det. Så nei, det anbefaler jeg altså ikke. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg sier ikke at man skal prøve å dekke over noe som helst, men i en innledende fase av et nytt vennskap eller forhold, er det ikke nødvendigvis så lurt å annonserer sin egen usikkerhet. Jeg har gjort det selv ved flere anledninger, og opplevd at mange har trukket seg unna på grunn av det. Så nei, det anbefaler jeg altså ikke. Okay, ja, jeg kan forstå at du mener det, men selv har jeg opplevd det motsatte (i innledende fase), så det er vel ikke noe fasit på det tror jeg. Tror man bør se an mennesket man skriver med antar jeg. Enkelte mennesker jeg aldri ville sagt noe som helst til uansett, så det blir vel til at man må se an (noe som høres veldig banalt ut, men dog ganske sant slik jeg ser det). Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg sier ikke at man skal prøve å dekke over noe som helst, men i en innledende fase av et nytt vennskap eller forhold, er det ikke nødvendigvis så lurt å annonserer sin egen usikkerhet. Jeg har gjort det selv ved flere anledninger, og opplevd at mange har trukket seg unna på grunn av det. Så nei, det anbefaler jeg altså ikke. Da var det nok like greit de gangene. Luket bort ugress Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Noe feil skjedde (fikk opp feilmelding, derav dobbeltpost). Om moderator kan slette posten denne posten, dobbelpost. Endret 16. mai 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hvorfor er det ikke noe sjakktrekk å introdusere seg som usikker? Fordi at jenter ikke tar deg for den du er, du må være "a knight in shining armour", slå føttene bort fra dem med balltre og helst gi dem litt juling i ny og ne. De liker ikke gutter som er snille, ærlige og litt usikre. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Okay, ja, jeg kan forstå at du mener det, men selv har jeg opplevd det motsatte (i innledende fase), så det er vel ikke noe fasit på det tror jeg. Tror man bør se an mennesket man skriver med antar jeg. Enkelte mennesker jeg aldri ville sagt noe som helst til uansett, så det blir vel til at man må se an (noe som høres veldig banalt ut, men dog ganske sant slik jeg ser det). Ja, det er selvsagt ingen fasit på dette, men sånn jeg ser det, så er det ingenting positivt ved å være usikker. Det kan også bli utnyttet, om man møter på de riktige personene. Jeg er nå engang slik at jeg deler veldig mye med dem jeg møter, og har mer enn én gang opplevd at disse har brukt mine svakheter mot meg. Men selvsagt skal man være ærlig, det er bare grenser for hvor mye man skal dele før man har blitt litt kjent. Da var det nok like greit de gangene. Luket bort ugress True, true. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Okay, ja, jeg kan forstå at du mener det, men selv har jeg opplevd det motsatte (i innledende fase), så det er vel ikke noe fasit på det tror jeg. Tror man bør se an mennesket man skriver med antar jeg. Enkelte mennesker jeg aldri ville sagt noe som helst til uansett, så det blir vel til at man må se an (noe som høres veldig banalt ut, men dog ganske sant slik jeg ser det). Ja, det er selvsagt ingen fasit på dette, men sånn jeg ser det, så er det ingenting positivt ved å være usikker. Det kan også bli utnyttet, om man møter på de riktige personene. Jeg er nå engang slik at jeg deler veldig mye med dem jeg møter, og har mer enn én gang opplevd at disse har brukt mine svakheter mot meg. Men selvsagt skal man være ærlig, det er bare grenser for hvor mye man skal dele før man har blitt litt kjent. Da var det nok like greit de gangene. Luket bort ugress True, true. Ja det er nok desverre avskum rundtom som liker å tråkke i åpne sår og utnytte svakhetene dine. Det er nok heller et problem at en generellt ikke kan stole på folk enn at man ikke kan fortelle om svakheter. Endret 16. mai 2009 av -Void- Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ja det er nok desverre avskum rundtom som liker å tråkke i åpne sår og utnytte svakhetene dine. Det er nok heller et problem at en generellt ikke kan stole på folk enn at man ikke kan fortelle om svakheter. Tillit er en risikosport, men man vinner ingenting uten å satse noe. Så man må bare prøve og feile, helt til man kanskje oppnår noe, eller eventuelt legge inn årene og velge å ikke stole på noen. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ja det er nok desverre avskum rundtom som liker å tråkke i åpne sår og utnytte svakhetene dine. Det er nok heller et problem at en generellt ikke kan stole på folk enn at man ikke kan fortelle om svakheter. Tillit er en risikosport, men man vinner ingenting uten å satse noe. Så man må bare prøve og feile, helt til man kanskje oppnår noe, eller eventuelt legge inn årene og velge å ikke stole på noen. Ja det blir fort lett å gjøre det siste, det er dumt at tillit er en risikosport. Tviler på noen synest det er verdt bryet Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg hadde begynt å snakke om hvorfor jeg ble så interessert i akkurat hennes profil, snakket litt om de tingene vi hadde til felles og nevnt et par ting om meg selv. Ikke kjør på med den "Du er en vakker kvinne!". Da blir du trolig bare en av mange. Tro meg, jeg vet det. Blir litt sånn "Åja, enda en sånn..". Gjør deg for guds skyld litt kostbar. La henne "jakte" litt på deg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå