♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hehe dette skall bli gøy - Bibel. - Tørka Mose + Sopp(Tørka) - Dopapir. - skjønnshår (Don't ask) - Masse rare papir og avis. - Sigaretter. - Tørka løv. - Hår. - LidlReklame Avis. - Vannpipe. - En venn av meg sin vorte. - Oregano + Krydderblanding. - Masse forskjellige planter med forhåpelse på å bli höy xD - Te. - Plastikk. Skriver mer når jeg husker mer. Edit: Det er myeee mer Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Haha :!: Dritbra... Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 -Sigaretter -Cigar -Cigarillos -Vannpipe -Strå -Papir -Bibel Lenke til kommentar
lara69 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 sigaretter tobakk donald duck blad bibel rizlapapireske -de tre siste i mangel av sig.papir fyrstikk os(omg kill me svovel d heter?sundt iallefall) gress,strå laks sigar vannpipe prøvd d meste serru Lenke til kommentar
aGal Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Rød3, med sig papir og kvitering Strå og planter av ymse slag. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Skal vi ramse opp her: - Tobakk - Bananskall (du blir ikke høy) - Oregano (blir ikke høy av dette heller) - Skogsbærte - Ulovlige substanser (et par-3 år siden det da) - Oboy (sjokolademelk-pulver) - Kaffepulver (UÆRKH!!) - Tomme sider av bibel (tom for rizla) - Kopipapir - Gress - Blader (vanlige treblader ja) - Sigar/Cigarillos - Div. Planter (samme grunn som KK-f) + mer som jeg ikke kommer på nå... Endret 25. november 2009 av JAR.ed Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Tobakk Cannabis Mose Gress Noe dealern mente var afrikansk weed Endret 5. juni 2010 av Olum Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 - Ark - Gress - Fyrstikk - Dopapir - Vanlig røyk - Våte sigaretter (tørket de og røyka de, var ikke godt nei) - Cannabis - Sigar - Vannpipe Sikkert mye mer også Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Hehe dette skall bli gøy - Bibel. - Tørka Mose + Sopp(Tørka) - Dopapir. - skjønnshår (Don't ask) - Masse rare papirer og avis. - Sigaretter. - Tørka løv. - Hår. - LidlReklame Avis. - Vannpipe. - Oregano + Krydderblanding. (Oregano = vont i hue) - Masse forskjellige planter (med forhåpelse på å bli höy xD) - Te. - Plastikk. - substanser - Sigar. - Gardiner. - Bark. - Sopp. - Fluesopp (Bong) - Lagde bong av Redbull dricke og röyka pennen til han som sitter vedsiden av meg i skolen. - Mose. - Bankkort. - Caps. - Salt. Skriver mer når jeg husker mer. Edit: Det er myeee mer Endret 28. juli 2010 av ♠∜Kk-f∜♠ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Så mye rart dere har røkt.. Jeg har røkt: Tobakk Frukttobakk Sigar Og noe av det litt ymse slaget Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Aldri røkt. Endret 10. juni 2010 av Camorack Lenke til kommentar
martita Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 har prøvd å røyke en gang, men tviler det skjer igjen Lenke til kommentar
pinkcandy Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Røyka vanlig røyk, også gress (altså vanlig gress), har vel ikke røyka så mye mer i mitt liv. Røyker ikke nå lenger, ikke en gang vanlig. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har røyka sokkene mine, anbefales ikke. Har også forsøkt å røyke fargede kakestrø, smaker greit nok innpakket i dasspapir. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Sigaretter & Rullings - i alle mulige forskjellige varianter Saltstenger Sigarer Cigarillos Frukttobakk Papir Kvittering Vannpipe Kommer ikke på mer i farta Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Er det ikke farlig å røyke så masse rare ting? :O Jeg har røyka malbro light, prince mild og prince rød <3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Diverse typer vanlig røyk så klart. Vannpipe, med cognac i stedet for vann Fakkel cohiba sigarer Jeg røyker forreste egentlig ikke, men tar gjerne en vannpipe i ny og ne. Endret 26. mars 2011 av aklla Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Idag røyker jeg kun sigaretter på fest såkalt festrøyking, eller en fet Cubaner etter en god middag en helg. Før i tiden... i riktig gamle dager, når de hadde noe som de kalte raveparty, house og gangster rap, da røykte vi litt av hvert.. eller om du vil alt som røykes kan... Men det er liksom ikke like tøft lenger. Jeg synes allikevel at folk må få gjøre som de vil, kardemommeloven gjelder.. Endret 25. mai 2011 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
Opas Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Flein. Funker bedre å spise Ymse sigarer og tobakkstyper Snus Gress. Ikke av typen du har i hagen Nå går det kun i prince, bare så det er sagt Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 - Prince - A4-ark - Dopapir - Bibel - Ostepop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå