Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil ha sex med vennine

Gjest Anonym 16 år

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym 16 år

har kjent ei jente nå i ca 2 år og er ganske så gode venner. Vær gang vi finner på noe er det en slik seksuell steming (:p) mellom oss. Blir litt sånn små berøring under teppet og små flørting, men jeg liker ikke henne og hun har gjort det klart at hun ikke liker meg heller. Vil heller ha en jente jeg kan prøve ut ting på og som føler det samme. Tror egentlig begge vil ha sex, men ingen tør og ta det første steget. Blir kåt bare av å tenke på ho.

Hva burde jeg gjøre eller si for å komme inn i buksene hennes ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym 16 år

Glemte å nevne det, men vi finner aldri på noe bare oss to, er sammen med andre. Så føler det blir litt rart å begynne å beføle så veldig mye med mange andre der. Har litt lyst å spør om hun vil finne på noe etterpå eller noe slikt, men vil ikke gjøre noe slik at hun føler seg ukomfortabel og kanskje ikke vil være venn med meg lengre.

Lenke til kommentar

spør henne rett ut: Joiner du å bli fuckfriends? Værste du kan få er et nei. Hun skjønner at du er keen på sex, siden du er gutt, så det respekterer hun. Uansett så skjønner hun at du er keen på å ligge med henne etter bare 5 sek, om du har gitt tegn til det. jenter er syke på sånne ting. bare vis henne at du er mann nok til å si det rett ut, men se henne i øynene når du sier det!

Lenke til kommentar
har kjent ei jente nå i ca 2 år og er ganske så gode venner. Vær gang vi finner på noe er det en slik seksuell steming (:p) mellom oss. Blir litt sånn små berøring under teppet og små flørting, men jeg liker ikke henne og hun har gjort det klart at hun ikke liker meg heller. Vil heller ha en jente jeg kan prøve ut ting på og som føler det samme. Tror egentlig begge vil ha sex, men ingen tør og ta det første steget. Blir kåt bare av å tenke på ho.

Hva burde jeg gjøre eller si for å komme inn i buksene hennes ?

Hvor langt er du kommet med berøring under teppet og "små flørting" da? I en slik situasjon kan du jo forsiktig prøve å ta det et steg videre (har dere kysset enda? ), hennes respons vil mest sansynlig være mulig å tolke slik at du raskt får svar på om det er mulighter her eller ikke. Enten så vil hun ha sex med deg, men som du sier ingen tør å ta første steget, da sitter hun å tenker at du må "åpne", og hun vil respondere positivt dersom du tar det et steg lengre. Eller så vil hun ikke ha sex med deg og dersom du prøver å eksalere det vil du raskt merke at hun føler seg ukomfortabel eller presset til noe hun ikke vil, da stopper du.

Bottom line er, når du er i slike situasjoner som de du beskrev som "seksuell stemning", så prøver du å ta det høyere, ikke nødvendigvis voldsom eksalering, men du "eksprimenter" ved å øke intimiteten litt og ser hvordan hun responderer på det. Dersom alt er tilrettelagt for "god stemning" så faller ting på plass av seg selv :)

EDIT: På grunnlag av trådstartes andre inlegg, så vil jeg anbefale å være alene dersom en skal eskalere beføling til sex, litt upraktisk og for mange litt ukomfortabelt å drive med sånn mens rommet er fult av alle andre. Innviter hun på filmkveld eller noe (uten å innvitere verken kompiser eller andre veninner). Dersom hun faktisk har lyst å ha sex med deg slik som du tror, så sier hun vertfall ikke nei til det, og kansje forventer noe mer enn det dere gjør mens alle andre er der ?

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar
Gjest Anonym 16 år

nei vi har ikke kysset enda. Skal opp til henne om en snau time faktisk, så dette kan kanskje gå min vei. Det fine er at hun faktisk spurte meg, og resten av vennen våre kommer ikke før i 9 tiden, så dette er kanskje min kveld :p takk for rådene Ceburger :) Er det vanlig å ha "fuckfriends" ?

Lenke til kommentar

Ikke forvent å få deg en fuckfriend, ta heller ting som det kommer. Greit å ha en positiv innstilling, noe slik som "Ja, jeg liker deg virkelig ;)" men ikke noe som "Halla, be my fuckfriend please?". Det siste er bare patetisk og overfladisk.

Så se hvor det bærer hen først, før du gjør noe overilt.

Lenke til kommentar
Gjest anonym 16 år

Det var en herlig kveld :D

Det en førte til det andre og hun endte opp med å suge meg.

Når hun var ferdig sa hun at vil hun prøve noe annet "neste" gang ;)

Lenke til kommentar
Gjest Anonym 16 år
Unskyld, men hva f*** er problemet? Dere ligger under et pledd og beføler hverandre sier du? Da kan du ikke ha store problemer med å komme i buksa på henne.

Dette var min første gang så er ikke så erfaren på dette feltete så tenkte jeg skulle spørre etter råd.

Takk alle sammen :)

Lenke til kommentar
Unskyld, men hva f*** er problemet? Dere ligger under et pledd og beføler hverandre sier du? Da kan du ikke ha store problemer med å komme i buksa på henne.

Dette var min første gang så er ikke så erfaren på dette feltete så tenkte jeg skulle spørre etter råd.

Takk alle sammen :)

Første sex, eller første generelt med ei som ikke var kjæreste?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...