xypher606 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 - Skyfri himmel der jeg bor! - Grilling ikveld, har en fet flintstek i kjøleskapet, samt kald pils - Har fri i helgen, langhelg, og torsdag i neste uke er grønn dag =D - Fant ut navnet på en sang jeg har lett etter i seriøst 10 år! - Er på slankern, målte inn til laveste matchvekt på 3 år idag tidlig. 81,2 kg. Har snart nådd målet og kan ta det med ro i sommern - Fått gjort mye på jobb denne uken. Må legge til at jeg også skal tippe vikinglotto og vinne 92 mill. så jeg tar gleden på forskudd =D Lenke til kommentar
laks1 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ikke verst! Veldig fint vær her også, og det er meldt fint vær resten av helga. Får jeg spørre hvilken sang du har lett etter i 10 år? Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Ini Kamoze - Here Comes The Hotstepper http://www.youtube.com/watch?v=MS8UHOFk-KI Fant den etter å ha spurt her på forumet, fikk svar rimelig kjapt faktisk. Fra Ekko. Rart han skjønte at dette var sangen utifra beskrivelsen. Hørte den når jeg var kid og digga den! Kan legge til en ny ting, 20 min igjen av arbeidsdagen! Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 hrhrhr Ini Kamoze - Here Comes The Hotstepper og snaow - informer er kule sanger ps: 49 min igjen til helg her :o( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå