Acey Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Dette er kanskje bittelitt feilpostet, men jeg håper at noen av dere bilpleienerder kan gi meg svar Forleden natt hadde noen klart å skrive diverse obskøne ting med kulepenn på setet til scooteren min. Det er et sånt brun/beige skinnsete. Scooteren er en av disse nye Vespa`ene med klassisk design. Er det noen som vet om et produkt som kan fjerne skribleriene? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nå slenger jeg bare forslag ut i lufta, uten å egentlig være sikker på om det fungerer... Mulig Nanosvampen fra Nanolotus.no fungerer, eventuelt en blanding med CG Green Clean fra Scandicshine.no. Er det veldig mye? Lenke til kommentar
broytas Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Jeg anbefaler deg å ta en tur til biltema, dei har det meste av spayer. Dei har en spray som heter graffitifjerner som er god til den slags bruk. hjelper ikke det så kan du også prøve bremserens, et sterkt middel som fjerner det meste. Obs! en ting, jeg vet ikke helt hvordan desse to spryene oppfører seg på et sete, men det er verd å prøve. Endret 15. mai 2009 av broytas Lenke til kommentar
Acey Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Hehe, ja, det var akkurat det... prøvde selv med noe lurium, men det tok setefargen like mye som kulepennstrekene.. Men takk for tips Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Vil ikke anbefale deg å gå for noen form for fjerner som inneholder petroleum eller sterke saker. Nanosvampen og Green Clean er stort sett trygge, men jeg vet ikke om det er kraftige nok til å faktisk fjerne kulepennstreker... Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Noe spritgreier kanskje? Rødsprit, kondensfjerner? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Enig med grizzlyx, rødsprit er god sort. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det trekker ut oljene i skinnet så jeg ville kun brukt det som en "siste utvei" Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nanosvampen før alt annet! En del av de forslagene som kommer her er jo helt syke. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nanosvampen før alt annet!Er det noe av det samme som 3M sin scotch-brite easy erasing pad ? En litt anderledes skumgummi ?Den fungerer i hvert fall utmerket til å fjerne det aller meste av flekker, på de fleste underlag. Og man kan kjøpe den i en vanlig dageligvarebutikk. Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 bare å smørra på med korrekturlakk. Det funker alltid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå