Shadowxx Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) hei. den feilen kom opp da eg flytta pcen svar raskt pc det kommer opp da ati skal kjør Endret 18. mai 2009 av Shadowxx Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Raskt svar som sikkert kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 dataen har tryaner 5 stykk da eg kjørte daten i SAS men datan slår seg av se eg for ikke fjernet de . ati og .net fuker ikke eller funker som de ikke skal . og eg hadde et fake antivieus program så eg sletta eg finner ikke ut hvordan eg skal fikkse datan. og det går ikke å slå på brannmuren den er styrt av gruppeplic eller noe sånt. eg gidder ikke å reinstalære windows på ny plus da mister eg alt musikken min. kan eg få svar av noen kjapt a Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Du mister ikke musikken ved reinstallasjon, med mindre du også reformaterer. Du kan lett reinstallere uten å formatere. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Start PC'en i safe-mode, installer et legitimt antivirus, installer Ad-Aware og CCleaner, scan PC'en med disse alle disse programmene mens PC'en fortsatt er i safe-mode. Off topic: Når du er ferdig med dette og har fått PC'en til å funke igjen kan du la dataen få stå å hvile noen timer mens du går gjennom norsk-leksene dine et par ganger ekstra. Når du har gjort dette, tar du en kjapp titt i skikk og bruk-boka under avsnittet som handler om "høflighet". Da vil du sikkert få mer hjelp neste gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå