Gå til innhold

synce Google kalender mot nokia mobil med GooSync.com

GooSync - gull eller tull?  

3 stemmer

1. 1. GooSync - gull eller tull?

• Annbefales
      2
    • Useriøs
      1

Anbefalte innlegg

Hei,

Har testet syncefunksjonen til GooSync.com. Med den kan du synkronisere google kalenderen din med utrolig mange nokia modeller, via SyncML.

Vurderer sterkt å å kjøpe abb, som gjør at jeg kan også synce tasks og kontakter.

Noen som har noen innvendinger mot GooSync.com eller som vet om noen tilsvarende tjenester som et alternativ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt den en god del selv, og er fornøyd. Det eneste er at selve synkroniseringen tar lengre tid enn hva man normalt opplever ved direktesynkronisering (det sier seg i grunnen selv, siden alt av data må videre fra synkroniseringstjenesten og prosesseres hos google)

Lenke til kommentar

ok, det høres bra ut.

Jeg syns det ikke tar så lang tid å synce kalenderen alene, men når man legger på kontakter og oppgaver, kan det jo sikket ta litt lenger tid. Gjør det stort sett via WLAN når jeg er hjemme.

Godt å høre at at du er fornøyd. Takk for svar.

Lenke til kommentar

Har aldri brukt kontakt- og oppgavesynk mot goosync (bruker andre tjenester til det), så det er nok bare kalenderen som er treig her. Riktignok så skal det sies at jeg han rimelig mye info i kalenderen min til enhver tid og at jeg synker +/-365 dager ;)

Jeg synkroniserer utelukkende på WLAN. Har faktisk aldri prøvd goosync over mobilnettet.

Lenke til kommentar

Da leste jeg litt mer..

Goosync trenger jeg å synce mot google.. mens mobical.net kan ikke nå google kontoen, det blir kun en erstattning for Outlook.

Men jeg må jo "kjøpe" konto hos GooSync for å kunne synke mine google kontakter. :)

Skal lese litt mer og teste, jeg..

Endret av slimjim1
Lenke til kommentar

Sjekk ut funambol. Det er gratis (for privatpersoner, er vel i beta), og fungerer fint S60, windows mobile, og mot outlook, thunderbird,å mot google calendar, men akkurat det har jeg ikke testet.

Noen som vet hvordan EULA-en på google calendar er? Har vurdert det, men skipper googlemail fordi de leser all mailen din, og hvis det er det samme med kalenderen deres, dropper jeg det også.

Lenke til kommentar
mobical.net

Dette fungerete ikke for norge(har NetCom som operatør), ettersom det ser ut som de har solgt inn tjenestene sone her.

Huffda. Så dumt da. Har netcom jeg også, men kontoen min fungerer fortsatt fin-fint. Får skrive ned passordet et par tre plasser, bare så jeg er 100% sikker på at jeg ikke glemmer det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...