kristofo Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg har altså dette problemet. Hvis jeg trykker på restart i windows, går det greit. Men om jeg bruker shut down, kommer jeg ikke inn til bios engang når jeg starter maskina neste gang. Da må jeg resete biosen, og så går alt greit igjen...Noen som vet hva dette kan være? Ene ram-brikken min tok kvelden her for en stund siden, det var vel etter dette at det begynte å gå galt. Men om jeg kjører testprogrammer for cpu og den ram-en jeg har i nå, fungerer alt perrfekt. Hvis noen har noen forslag om hva som kan være galt, tar jeg imot dem med takk! Maskina: 2500+ barton pc3500 ram fra Geil abit nf7-s v.2.0 matrox g550 Kri Lenke til kommentar
evertos Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Fett utstyr du har kamerat. Jeg vet ingenting, men tok den ene geil brikka kvelden?? Er det sant? Selv har jeg abit nf7 v2 Kingston Hyperx 2 * 512 XMS3500 klokkka til 233 busser ganger 10 i multiplyer Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Japp, tok kvelden. Vet ikke hvorfor, hadde aldri kjørt den høyere enn 205MHz, så det var litt merkelig siden den skal tåle 217MHz. Nå er den sendt tilbake til der jeg kjøpte den. Får vel ny neste uke, håper jeg. Fremdeles ikke løst mitt problem, forresten. Litt irriterende, dette her. Å måtte flytte på jumpere hver gang jeg skal starte maskina er litt kjedelig og tungvindt...grrrrr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå