Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn som stirrer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skulle ønske menn stirret mer, jeg. Samme hvor morsom t-skjorte jeg har på meg, er det ingen som tør lese skriften fordi den er plassert der den er. :hrm:

Kan gjerne stirre jeg ;) Eventuelt kan du prøve deg med en festlig hatt med morsomt trykk på, da slike gjerne er plassert et sted vi menn kan kikke på uten at furier begynner å hyle om hvor ekle vi er :whistle:

Lenke til kommentar
Kan gjerne stirre jeg ;) Eventuelt kan du prøve deg med en festlig hatt med morsomt trykk på, da slike gjerne er plassert et sted vi menn kan kikke på uten at furier begynner å hyle om hvor ekle vi er :whistle:

Haha.

Hatt? Men jeg vil ikke at menn skal glane på håret mitt. Jeg vet det er fyldig og blankt, men det betyr ikke at de kan glane alt de vil, de svina.

Lenke til kommentar
Haha.

Hatt? Men jeg vil ikke at menn skal glane på håret mitt. Jeg vet det er fyldig og blankt, men det betyr ikke at de kan glane alt de vil, de svina.

Mmm... hår. :dribble:;) ...nei? Får heller lese skjorta da...

Men hatt ja... fin greie om en har lyst på oppmerksomhet en dag. Tror jammen jeg skal hente frem en Bogart-fedora og halvformell dress til helga! Så kan jeg klage over alle de fæle menneskene som så på meg etterpå :w00t:

Tipper trådstarter er av den samme typen som tror alle overvektige mannfolk er pedoer, og antar at alle som er skallet er enten voldtektsforbrytere eller nazister..

I så tilfelle kan jeg opplyse om at virkeligheten er enda frykteligere enn antatt. De fleste overvektige mannfolk jeg kjenner er ingeniører, og de skallede er enten fysikere eller matematikere.

Lenke til kommentar

Drar du på nettby, så er alle som bruker briller nerder. Jenter med briller er smarte. Overvektige gutter er nerder/pedofile (uansett alder). Overvektige jenter er misforstått..

Og kvinner klager på likestilling? Likestilling my ass..

"Men was threw into a lifelong battle where women had the weapons"

Lenke til kommentar
Gjest Anti-stirring

Gjesteposter da jeg ikke vil la følgende informasjon knyttes til min bruker:

Jeg er mann og forstår likevel veldig godt hvilket problem trådstarter har.

Kjæresten min blir stirret på konstant av alt av mannfolk, uansett om hun er pyntet/sminket eller ei. Det har kommet så langt at hun unngår butikker hvor hun risikerer å treffe på folk som har stirret på henne før. Hun tar ofte på seg hetter og posete bukser for å unngå stirringen. (Har på fleip foreslått burka mange ganger, men hallo...!)

Jeg skjønner at disse mannfolka vil se på en pen jente, men det finnes så uhorvelig mange mannfolk som stirrer så mye at det blir ubehagelig for jentene som blir sett på. Disse mannfolka eier tydeligvis ekstremt liten selvinnsikt. Jeg, som en oppi her skrev, gjør også mitt beste for å unngå stirring, og jeg skammer meg, oppriktig talt, når mine kjønnsfrender ikke klarer å moderere kikkinga si. Jævla primitive dyr.

Det er virkelig ikke behagelig å bli stirret på. Det er uhøflig rett og slett. Jeg tør å vedde på at desto lavere intelligens et menneske har, desto større sannsynlighet for at det stirrer.

Og til de folka som sier at man må sette pris på at noen liker ens utseende; dere må være så stygge at dere aldri har opplevd ordentlig stirring!

Lenke til kommentar
(...)Jævla primitive dyr.

(...) Jeg tør å vedde på at desto lavere intelligens et menneske har, desto større sannsynlighet for at det stirrer.

Og til de folka som sier at man må sette pris på at noen liker ens utseende; dere må være så stygge at dere aldri har opplevd ordentlig stirring!

Er slikt ordelag virkelig nødvendig når en gjesteposter? Det er spesielt usmakelig å bedrive personangrep på andre brukere bak gjestekonto.

Når det er sagt... hva er stirring for noe da? Jeg har egentlig vondt for å tro at det er så forferdelig vanlig å regelrett stirre. Nordmenn flest er fantastisk sjenerte, og de fleste ser i gulvet straks de kommer i skade for å oppnå øyekontakt med noen. Mener du å si det er vanlig at menn glaner opp og ned på jenter i mange sekunder? Eller er det her snakk om tilfeldige blikk i det en passerer? Om det siste er tilfelle er du og dama di lite tykkhudede. Det er nokså normalt og ikke noe avvik å flyktig se på mennesker man møter på gata.

Høres ut som et interessant prosjekt å bevisst oppnå øyekontakt med og smile til flest mulig jeg treffer i løpet av en dag. Lurer på om det er stirring...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_herregud_*

Jeg liker ikke å glo på folk og kan ikke fordra når folk glor. Normal øyekontakt er greit, men ikke å stå å stirre. Øyekontakt skal man ha maksimalt halvparten av tiden under en samtale, gjerne mindre. De fleste lærer av seg ved barndommen å slutte å glo på folk.

Det er nok av svin som tror de er noe, og som kan få en dame til sengs bare ved å stå å stirre på henne.

"Jeg kler av deg med øynene. Du vil ikke. Jeg tar tak i deg og presser deg opp mot veggen. Du vil fortsatt ikke. Spiller ingen rolle om du vil eller ikke. Du SKAL!"

Dessverre alt for mange der ute som tenker slik. Noen av dere synes sikkert at det er kult. Jeg kaller det for voldtekt.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke å glo på folk og kan ikke fordra når folk glor. Normal øyekontakt er greit, men ikke å stå å stirre. Øyekontakt skal man ha maksimalt halvparten av tiden under en samtale, gjerne mindre. De fleste lærer av seg ved barndommen å slutte å glo på folk.

Mengden øyekontakt man "skal" ha under en samtale strides de lærde om. Forøvrig er dette en kulturell greie som varierer fra miljø til miljø, også innad i en nasjon. Dette med å ikke se på mennesker er ikke noe man lærer, det stammer fra medføkt frykt som fant veien inn i genene våre i den tid det var livsfarlig å risikere å trosse den etablerte orden i flokken. I dag vil jeg si at det å unngå øyekontakt er et tegn på dårlig selvtillit, og ikke høflighet i det hele tatt. Jeg foretrekker om noen ser på meg når de snakker til meg, faktisk. Ikke ser jeg ut som et takras heller, så det ligger nok ikke der.

Det er nok av svin som tror de er noe, og som kan få en dame til sengs bare ved å stå å stirre på henne.

"Jeg kler av deg med øynene. Du vil ikke. Jeg tar tak i deg og presser deg opp mot veggen. Du vil fortsatt ikke. Spiller ingen rolle om du vil eller ikke. Du SKAL!"

Dessverre alt for mange der ute som tenker slik. Noen av dere synes sikkert at det er kult. Jeg kaller det for voldtekt.

Nei, jeg er ganske så sikker på at det ikke finnes så fryktelig mange som tror de kan få ei dame til sengs ved å stirre på henne. Faktisk ville jeg blitt ganske overrasket om du fant en eneste en som mente han kunne prestere dette (mentalpasienter tells ikke). Hva slags setting skulle man forøvrig stirre slik i? Er vi fremdeles i kassa på Rema?

...Javel. Sidestilling av voldtekt og stirring? Tuller du? Du kan ikke bare sette likhetstegn mellom alt menn gjør som du ikke liker og voldtekt, a'la Medhaug-saken for noen år tilbake. At du ikke har guts og selvtillit nok til å si fra til fyren om at du vil han skal la være å se på deg betyr ikke at han er en voldtektsmann. Sannsynligvis har han ikke tenkt spesielt over at han ser på deg en gang, langt mindre "kledd av deg". Makan.

Lenke til kommentar
Gjest Anti-stirring
Mener du å si det er vanlig at menn glaner opp og ned på jenter i mange sekunder?

Oh yes! Er du en over gjennomsnittlig pen jente hadde du visst...

Lenke til kommentar
Gjesteposter da jeg ikke vil la følgende informasjon knyttes til min bruker:

Jeg er mann og forstår likevel veldig godt hvilket problem trådstarter har.

Kjæresten min blir stirret på konstant av alt av mannfolk, uansett om hun er pyntet/sminket eller ei. Det har kommet så langt at hun unngår butikker hvor hun risikerer å treffe på folk som har stirret på henne før. Hun tar ofte på seg hetter og posete bukser for å unngå stirringen. (Har på fleip foreslått burka mange ganger, men hallo...!)

Jeg skjønner at disse mannfolka vil se på en pen jente, men det finnes så uhorvelig mange mannfolk som stirrer så mye at det blir ubehagelig for jentene som blir sett på. Disse mannfolka eier tydeligvis ekstremt liten selvinnsikt. Jeg, som en oppi her skrev, gjør også mitt beste for å unngå stirring, og jeg skammer meg, oppriktig talt, når mine kjønnsfrender ikke klarer å moderere kikkinga si. Jævla primitive dyr.

Det er virkelig ikke behagelig å bli stirret på. Det er uhøflig rett og slett. Jeg tør å vedde på at desto lavere intelligens et menneske har, desto større sannsynlighet for at det stirrer.

I bunn og grunn er det du selv som velger hvordan du vil tolke det at mennesker stirrer på deg. Det vil si at det også er du selv som bestemmer hvilken følelsesmessige reaksjon du får når noen stirrer på deg. Hvorfor ikke bare begynne å betrakte blikk fra medlemmer av det motsatte kjønn som en bekreftelse på at man ser bra ut? Det er ikke akkurat vanskelig å snu det til noe positivt hvis man prøver. Og det å begrunne andre menneskers meninger med at de er stygge blir litt for dumt.

Hehe. Er det voldtekt hvis en mann forsøker å flørte med et medlem av det motsatte kjønn med øynene?

Furiae: Hvis man opplever å ha et problem med mange mennesker burde man kanskje stoppe opp litt og se om ikke problemet ligger hos en selv.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_herregud_*

Guest_Anti-stirring, jeg vil si meg enig med deg. Her skiller jeg mellom vanlig øyekontakt, kontra det å glo. For det er en viss forskjell. Tenk over det selv. Ingen av dere andre liker å bli glodd på av fremmede. Det er ubehagelig, respektløst og dårlig folkeskikk. Og ja, om noen glor på deg, så er det som regel noe de vil og det er ikke av det positive slaget.

Jeg bruker å ta frem mobilkameraet og knipse ivei... vi lever i et fritt land og er begge på offentlig sted.

Og etterpå forhører du deg med venner og kjente om hvem hun er og om hun er singel. Kult. Jeg håper du er stolt av deg selv.

Lenke til kommentar
Jeg bruker å ta frem mobilkameraet og knipse ivei... vi lever i et fritt land og er begge på offentlig sted.

Og etterpå forhører du deg med venner og kjente om hvem hun er og om hun er singel. Kult. Jeg håper du er stolt av deg selv.

Snakk om å legge ord i munnen på folk. Skjerpings.

Egentlig burde man bare ignorere gjestepostere som deg.

Lenke til kommentar
Spesielt å lese at TS seier ei anna dame ikkje er så attraktiv berre fordi ho liker at menn ser på ho. Made my day

Hu har redigert det vekk nå, men skjønner ca hva hu svarte meg pga det der :)

TS: Jeg hadde vel ikke blitt stirra på hvis jeg var så fæl, hadde jeg? Sier ikke at jeg tror jeg blir stirra på sånn konstant, men for meg er ikke stirringa noe jeg pleier å tenke så mye over heller. I mange tilfeller hvor en fyr har sett litt ekstra på meg, ser jeg en annen vei og lar være å bry meg så mye om det hvis jeg ikke helt er i det riktige humøret. Dvs at jeg egentlig ikke vet hvor mye/om han stirret. Hvis du slutter å tenke så mye over hvem som stirrer på deg hele tia, så blir sikkert "problemet" ditt mindre :)

Jeg jobber også i kassa og vi blir opplært til å ikke bare se på den som handler, men også de bakover i køen. Det skal ekstremt mye til for at jeg tror at en kassamann stirrer spesielt på meg, i og med at dette er noe de ALLTID gjør med alle.

Endret av Mushroom89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...