Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn som stirrer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uavhengig om det er trolling eller ei, så er jeg til dels enig med trådstarter. Jeg vil helst at folk ikke skal se på meg til tider, og til tider vil jeg alle skal se på meg. Skulle gjerne hatt en fjernkontroll til å styre dette.

Kjenner forresten til problemet med de grusomme kassamennene. Kjenner selv en som jobber på Narvesen, og han er definitivt en av de stirrende kassamenn. De eier rett og slett ikke skam. Syke folk...

Lenke til kommentar

nordmenn er så jævlig uptight ass. forresten, dere kjerringene som klager på at folk stirrer på dere: hvorfor stelle seg med sminke, ordne håret og gjøre hver minste lille fakkings effort for å se pen ut når det er så "forferdelig" at andre titter på dere?!

"nei huff, de eier ikke skam. perverse guttesvin, slutt å se på meg! jeg bruker tross alt bare 30 minutter foran speilet hver morgen for å se pen ut!"

høhø :)

Lenke til kommentar

På sett og vis kan jeg forstå trådstarter. Noen dager er det rett og slett skikkelig ekkelt at folk ser på en, sånn som i dag. Allergien har fullt utspring, øynene er knall røde, og det er nesa også. Ikke sjangs i havet til å prøve å sminke det bort.

Stort sett er det bare smigrende når folk ser litt. Det bekrefter jo at man er "verdt" å se på, noe som i grunn bare er fint. Dog er det litt ubehagelig når en har på seg litt kortere skjørt, og vinden tok turen innom. Det er i alle fall sånn jeg føler meg da. Dere derimot har vel ikke noe imot det regner jeg med. Dere får jo bare sett litt mer enn det som var meningen.

Lenke til kommentar
Begynner å bli utrolig plagsomt med kassamenn og andre som stirrer meg i senk. Eier dere ikke skam?

Har du aldri tittet på gutter du da? jeg har iallefall gått på x-antall lyktestolper i det en fin gutt har pasert :whistle:

Skjønner ikke at det er noe å klage på akkurat heller, de syntes jo bare du er fin. Det velger iallefall jeg å tro... :)

Endret av Melanie
Lenke til kommentar

Morsom tråd dette.

Å se folk du passerer i øynene er nesten en ren høflighet, uavhengig av kjønn. Når noen passerer deg med stålblikk vendt framover, vet du jo at personen tenker "nå må jeg for all del ikke se på personen jeg passerer!". Det blir jo bare for dumt. Når det gjelder jenter sminker/fikser de seg jo av en eneste grunn: å se fin ut. Gjør man seg fin er det jo for at folk skal legge merke til det? Det blir jo ofte begrunnet med at "det er for at vi selv skal føle oss bra", men hvor mange sminker seg før en sløvedag på sofaen forran TVen?

Det er jo selvfølgelig forskjell på å barbere seg og skjære av seg hodet, og når det gjelder å se/stirre på folk skal du jo ikke akkurat, som nevnt, kle av de med øya. Da snakker man jo seksuell trakassering. Er vel kanskje slike tilfeller trådstarter refererer til. Men det må da gå an å tåle at folk ser litt på deg, både ansikt og kropp! Det betyr jo ikke akkurat at den som ser planlegger en frekk og brutal voldtekt (vel, noen av dem er der jo..).

Lenke til kommentar
Jaadd. Et spørsmål. Hvorfor er det seksuell trakassering å kle av noen med øynene?

Fordi det stiller ganske på lik linje med slibrige sexrelaterte kommentarer o.l. Med mindre du er på en uteplass eller no, og får samme respons, så vil jeg kalle det trakassering. Går du rundt på gata og kler av alle digge damer du ser med øynene? Det er forskjell på et annerkjennende blikk, og åpenbart å vise at du godt kunne tenke deg noe mer enn bare å se på.

For all del, jeg mener jo ikke det er grov seksuell trakassering, kanskje heller en unødvendighet. Tror ikke mange damer føler seg vel om de får åpenbare blikk av den typen. Blir jo kanskje også et spørsmål om hvordan du vil definere "å kle av noen med øynene".

Lenke til kommentar
Å se folk du passerer i øynene er nesten en ren høflighet, uavhengig av kjønn. Når noen passerer deg med stålblikk vendt framover, vet du jo at personen tenker "nå må jeg for all del ikke se på personen jeg passerer!". Det blir jo bare for dumt.

eeh, eller at personen som går forbi ikke kunne gitt mere faen? =p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...