ole_marius Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 tror om man ser lengre ned en nesa så kan det lett feiltolkes med hva man ser på men av en eller annen grunn kom jeg til å tenke på den derre sangen jenter som kommer og jenter som går, men teksten; menn som stirrer og menn som glor, det er de eneste folka jeg ser.... Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hvis folk man snakker med har øyekontakt, så er jo dette helt vanlig, og til og med høflig. Noe annet er det vel om folk "kler av noen med blikket". Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Om man ikke liker at folk ser på seg så kan man kjøpe seg burka. Om du ikke gjør det så kler du deg bevisst for å se bra ut, og da må du tåle at folk ser på. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Bare lukk øynene, da vet du ikke om de stirrer ergo kan det være de ikke stirrer. Problem løst. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Antar at trådstarter ikke liker menn som "sikler" og dette kan jo være forståelig, men tviler på at noe vil forandre seg av å klage på diskusjon.no om det. Istedenfor kan man kanskje ta det som et kompliment og finne glede i at andre synes at man er verd å se på, istedenfor å la frustrasjonen ta overhånd. Det er umulig å forandre verden, men ofte mye enklere å forandre seg selv. Lenke til kommentar
vgard Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Syns trådstarter burde poste et bilde, så kan vi avgjøre en gang for alle om folk stirrer fordi hun er pen eller fordi hun er mindre pen.. Men skal huske på det neste gang jeg ser en jente som ikke møter blikket mitt. Best å lukke de igjen eller å stirre i gulvet da. Da blir de helt sikkert glade. Hehe. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Mobbing på gang? Et par titalls poster slettet og ytterligere reaksjoner vurderes. Mobbing er et stort samfunnsproblem og vi tar den saken alvorlig i vårt forum. Henviser også til retningslinjene, punkt 1 og 2 som alle skal respektere. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg er selv kassamann og jeg prøver å få øyekontakt og hilse på alle kundene som kommer innom. Vet ikke om det er noen regel, er bare slik jeg har lært det skal gjøres. Kundene skal tross alt føle seg velkommen! Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det er vanskelig å ikke se en atraktiv jente i øynene. Jeg hadde et tilfelle i dag hvor ei blond og fantastisk pen jente satte seg foran me på bussen. Hun i venstre sete mot meg i høyre sete. Tror av og til bussetene er konstruert for faenskap. Vel, på den 20 minutter lange bussreisen klarte jeg å bare se på henne to ganger. Det var de to gangene jeg registrerte i sidesynet at hun kikket til høyre for seg, og det var fritt frem. Jeg registrerte også i sidesynet at hun kikket på meg med jevne mellomrom, men jeg våget ikke se tilbake. Kanskje jeg skal begynne å stirre mer? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Med henhold til § 10 i retningslinjene forsvant ’1’ innlegg. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Hold dere til temaet i tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Mer mer mer mer! :!: Jeg har et spørsmål til OP, kan kjæresten din se på andre enn deg? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg trudde jenter likte stor oppmerksomhet? gah! Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Kjære trådstarter. Jeg kan love deg at pipen får en annen lyd om 10-15 år når du begynner å legge merke til at menn SLUTTER å se på deg, at de ikke titter på deg når du går forbi, og du hurtig føler deg gammel... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Tips til trådstarter: Kle deg og oppfør deg som dem i kvinnegruppen Ottar. Om du føler folk fortsatt stirrer så er det bare innbilning. Dem hyler som regel høyest, men tar også stort sett helt feil.. =) Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Eier dere ikke skam? Nei, vi er menn. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Jeg blir smigret når mannfolk glor, jeg. Endret 19. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Eier dere ikke skam? Nei, vi er menn. +1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Eier dere ikke skam? Nei, vi er menn. Jeg kjente jeg ble fysisk dårlig når Sturla Berg Johannsen kysset han Morten Ram. Mulig det er noe skam greier? Kanskje ikke fysisk dårlig, men litt sånn jeg også føler under de verste stuntene til jackass folka. Edit: Rett og slett en skrivefeil. Ser du flere, så bryr det meg fint lite. =) Endret 19. mai 2009 av Sovehest Lenke til kommentar
eKreativ Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Sannsynligvis så ser "kassamenn" på deg fordi de faktisk skal selge noe til deg, for å være høflige. Dersom de ser på deg så er det ikke nødvendigvis for å prøve seg. Litt innbilsk eller Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Dersom ikke kassemannen ser på deg så er du hvertfall på Kiwi og ikke Rema 1000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå