Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn som stirrer

Anbefalte innlegg

tror om man ser lengre ned en nesa så kan det lett feiltolkes med hva man ser på :innocent:

men av en eller annen grunn kom jeg til å tenke på den derre sangen jenter som kommer og jenter som går, men teksten;

menn som stirrer og menn som glor, det er de eneste folka jeg ser....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antar at trådstarter ikke liker menn som "sikler" og dette kan jo være forståelig, men tviler på at noe vil forandre seg av å klage på diskusjon.no om det. Istedenfor kan man kanskje ta det som et kompliment og finne glede i at andre synes at man er verd å se på, istedenfor å la frustrasjonen ta overhånd.

Det er umulig å forandre verden, men ofte mye enklere å forandre seg selv.

Lenke til kommentar

Syns trådstarter burde poste et bilde, så kan vi avgjøre en gang for alle om folk stirrer fordi hun er pen eller fordi hun er mindre pen.. Men skal huske på det neste gang jeg ser en jente som ikke møter blikket mitt. Best å lukke de igjen eller å stirre i gulvet da. Da blir de helt sikkert glade. Hehe.

Lenke til kommentar

Mobbing på gang? :whistle:

Et par titalls poster slettet og ytterligere reaksjoner vurderes.

Mobbing er et stort samfunnsproblem og vi tar den saken alvorlig i vårt forum.

Henviser også til retningslinjene, punkt 1 og 2 som alle skal respektere.

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å ikke se en atraktiv jente i øynene. Jeg hadde et tilfelle i dag hvor ei blond og fantastisk pen jente satte seg foran me på bussen. Hun i venstre sete mot meg i høyre sete. Tror av og til bussetene er konstruert for faenskap.

Vel, på den 20 minutter lange bussreisen klarte jeg å bare se på henne to ganger. Det var de to gangene jeg registrerte i sidesynet at hun kikket til høyre for seg, og det var fritt frem. Jeg registrerte også i sidesynet at hun kikket på meg med jevne mellomrom, men jeg våget ikke se tilbake. Kanskje jeg skal begynne å stirre mer?

Lenke til kommentar

Kjære trådstarter.

Jeg kan love deg at pipen får en annen lyd om 10-15 år når du begynner å legge merke til at menn SLUTTER å se på deg, at de ikke titter på deg når du går forbi, og du hurtig føler deg gammel...

Lenke til kommentar
Eier dere ikke skam?

Nei, vi er menn.

Jeg kjente jeg ble fysisk dårlig når Sturla Berg Johannsen kysset han Morten Ram. Mulig det er noe skam greier?

Kanskje ikke fysisk dårlig, men litt sånn jeg også føler under de verste stuntene til jackass folka.

Edit:

Rett og slett en skrivefeil. Ser du flere, så bryr det meg fint lite. =)

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...