Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn som stirrer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådstarter burde lære seg ordtaket, Lov å titte, men ikke røre.

At du har type står jo ikke skrevet i panna di, og er du pen vil selfølgelig gutter titte.

Tror du heller skal ta det som et kompliment, for du hadde nok syntes det var langt verre om ingen så deg ;)

Lenke til kommentar
Det finnes uskrevne regler. Om du stirrer på ei jente, og hun ikke møter blikket ditt betyr det at hun ikke er interessert. IKKE stirr mer da.

Noe av det dummeste jeg har hørt, det er helt naturlig og se vekk når en fremmed ser deg inn i øynene, om bare noen sekunder. Selv om man syntes personen ser attraktiv ut etc.. Med den tankegangen der hadde ingen vært interessert i noen.

Lenke til kommentar

Haha, dette her blir for dumt.

Antageligvis har du fordeler ved utseende, men ikke i hodet. Enda videre oppfattes sikkert dette, og det blir lettere å stirre og kanskje tilogmed fantasere dersom du virker dum. Men ta det med ro, er sikker på at ikke så mye som 99% av de som stirrer på deg ville prøvd seg.

Attraktiv i tankene er noe helt annet enn hva man ville prøvd seg på i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Jeg kler meg helt normalt, og selvom jeg hadde kledd meg litt småsexy (for det er hore du anklager meg for å være, ikke sant?) så ville det fortsatt ikke gitt dere rett til å stirre. Har faktisk type!

Wow, makan til frekkhet! Poenget mitt var at om du kler deg styggt, eller bare kjedelig, så vil ikke folk stirre. Ganske enkelt. Om du velger å kle deg "normalt" (hva nå enn det er) så må du regne med at folk ser på, for det er det som er poenget med å kle seg fint!

Eller kanskje du rett og slett ser ut som du prøver å stjele noe, og de butikkansatte følger med deg av den grunn! Du er bra innbilsk du.

Lenke til kommentar

Alle som ønsker skal få lov til å stirre på meg, jeg blir ikke sur :)

Jeg forstår virkelig ikke hva du klager over? Enten så er dette en post for at du skal få boostet den tydeligvis meget lave selvtilliten din, eller så har du ikke noe bedre å gjøre på denne solfylte fredagen.

Og hvem i helvete bryr seg om du har type eller ikke? Kan man ikke se på en bil som ikke er til salgs?

Lenke til kommentar
Det finnes uskrevne regler. Om du stirrer på ei jente, og hun ikke møter blikket ditt betyr det at hun ikke er interessert. IKKE stirr mer da.

Her tar du grundig feil gitt :) - Faktisk er det heller sånn at hvis vi stirrer på noen fordi vi synes de er fine, og de ikke møter blikket vårt, så stirrer vi ennå mere fordi vi tror du ikke ser at vi stirrer :D

Lenke til kommentar

Hah. Enten dette er ment alvorlig eller ei ser jeg på det som en form for trolling i kraft av å være uhemmet oppmerksomhetssøken.

Folk ser på hverandre. Dette er nokså normalt, spesielt om man faktisk skal gjennomføre en transaksjon av noe slag (Kassamannen ser på meg! Det må nok være fordi han er en ekkel gris, ikke fordi han er i ferd med å fortelle meg hvor mye jeg skylder! Æsj!). Om du oppfatter alt av blikk som rettes mot deg som stirring, sier nok dette mer om deg enn de som måtte komme i skade for å se på deg.

Selv synes jeg det er pussigere om folk holder blikket kunstig rett frem på gata enn om de ser på meg i det jeg er i ferd med å møte dem på et trangt fortau. De er ikke nødvendigvis desperate kvinnfolk eller homofile bare fordi de ser på meg, eller gud forby, smiler idet jeg passerer dem.

EDIT: Skrivefeil

Endret av introspector
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...