gaaten Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Dere vet de der sure beltene som er blå og som koster lite? Jeg har klart å ha ni av dem i kjeften på en gang! Det var morsomt det, for da kom det blå saft ut nasa mi og det svidde noe så forj*****! Spytta hele greia ut etter en stund, for jeg lo meg halvveis ihjel :smile: Har også kokt nudler i det, men det er en annen sak *Amen* Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 har du bilder av når du spiser nudlene? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Dere vet de der sure beltene som er blå og som koster lite? Jeg har klart å ha ni av dem i kjeften på en gang! Det var morsomt det, for da kom det blå saft ut nasa mi og det svidde noe så forj*****! Spytta hele greia ut etter en stund, for jeg lo meg halvveis ihjel :smile:Har også kokt nudler i det, men det er en annen sak *Amen* Hvor gammel er du? 14 år? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 spam alert er ikke god nok beskrivelse.. en liten notis gaaten?? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Blålakris belte? æj ikke det faji da mamma? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå