int20h Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 HP kaller tilbake 70 000 batterier, noe som rammer både Pavilion- og Presario-serien. Les mer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ser på sånt som en selvfølge, men flott at HP tar ansvar og gjør slikt uten for mye mass fra forbrukerne. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Sitter med en dv9500 som har et batteri som klarer 15min uten strøm. Hadde håp om å få et nytt et, men den gang ei :/ Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har en dv6000 (6060ea) som gikk ned til 15 min etter noen få måneder, og nå ikke greier mer enn noen få sekunder.... må bruke lader heeeele tiden, en lader som også er litt ødelagt. Men neida, ikke blandt de heldige 70000 som kan få ny. buhuu. Lenke til kommentar
devy Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hvis du har ett batteri som gikk ned på 15 minutters levetid etter noen måneder ville jeg ringt support og forklart dette for de. Stor sannsynlighet for at du får nytt på garantien da. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Sitter med en dv9500 som har et batteri som klarer 15min uten strøm. Hadde håp om å få et nytt et, men den gang ei :/ de er ikke særlig villige bytte dårlige batterier nei, 98% av de med kort levetid er etter hp sin mening brukerfeil. men at hp opererer med 1år garanti på batteriene sine på maskiner med 3års garanti uten gjøre særlig for og innformere om dette er jeg lite fan av. f.eks bruke laptoppen med lader uten ta utav batteriet regnes som skade på batteriet forårsaket av kunden som ikke fulgte bruksanvisningene Endret 15. mai 2009 av cruzader Lenke til kommentar
btz Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Sitter med en dv9500 som har et batteri som klarer 15min uten strøm. Hadde håp om å få et nytt et, men den gang ei :/ de er ikke særlig villige bytte dårlige batterier nei, 98% av de med kort levetid er etter hp sin mening brukerfeil. men at hp opererer med 1år garanti på batteriene sine på maskiner med 3års garanti uten gjøre særlig for og innformere om dette er jeg lite fan av. f.eks bruke laptoppen med lader uten ta utav batteriet regnes som skade på batteriet forårsaket av kunden som ikke fulgte bruksanvisningene Slet med at batteriet til min dv2799eo etter 10 måneder kun holdt i 15-30min. ett par mailer frem og tilbake for å prøve andre ting først så sendte de meg nytt i posten gratis, 3 dager senere kom det på døren. Forstår ikke dere som klager over at hp ikke er villige til å bytte batterier. I mitt tilfelle var servicen fantastisk! Lenke til kommentar
DanOve Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 ja da var siden nede for telling? stor på gang da eller? Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hvis batteritiden stuper som dere sier så er det bare èn ting å gjøre. Maile eller ringe support, være forbanna, og stå på ditt at du ikke har gjort noe feil, og at dette er for dårlig i forhold til hva du forventer av merket. Hvis du ikke får medhold på 1-2 forsøk nevner du at du vil gå til forbrukerorganisasjon og spre tilfellet på nettet, fordi slikt ikke kan aksepteres. Lenke til kommentar
tundra Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ingen grunn til å være forbanna som du sier, man kommer som regel mye lenger om man prøver å være litt hyggelig. Dama på support driter uansett i om du sprer det på nettet eller kommer med andre trusler. Lenke til kommentar
djupevik Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg har bare gode erfaringer med supporten til HP. Det er når de først skal begynne å skru på maskinen(InfoCare) at problemene oppstår. Har selv fått nytt batteri på min dv2130 to ganger, og det siste batteriet har holdt et år med bare 5% slitasje nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå