Demonican Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Heisann! Har en litt gammel pc som jeg nå skal oppgradere, men kommer til å ha litt hardware ril overs, som man vanligvis får når man bytter ut deler. Men det jeg egentlig lurte på var om jeg kan benytte meg av både det gamle skjermkortet og det nye? Altså, jeg har et 7800 GTX, og skal få et Sapphire Radeon HD 4870X2 2GB GDDR5, så jeg lurte på om jeg kunne kjøre disse sammen, og få "best of both worlds", altså at det gamle kortet kan brukes som en fysikkprosessor, og det nye tar seg av resten, er et slikt oppsett mulig? MVH Martin Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Kort og greit nei. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nei ikke helt XP kan takle det om du finmekker litt, men det er ikke enkelt. Vista kan du bare glemme. Videre kan du også glemme å bruke 7xxx serie kort til noen som helst for for utregning, denne støtter IKKE CUDA, ergo ingen fysikk, ingenting annet enn eventuellt ett skjermkort for ekstra skjermer på sitt beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå