Spill&Dill Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har problemer med å få ps3 på nett,velger stortsett automatisk på alle valg muligheter med option men ps3 kan ikke finne IP adresse? Må nettverks kabelen være av typen krysset kanskje? Lenke til kommentar
probin Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 er ikke helt sikker på hvorfor du ikke får IP-adresse. men, vet det at det behøver ikke å være krysset kabel Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har du statisk IP adresse? (på pc) Start>Kjør. Skriv ''cmd'' (uten quotes) > på den skriver du ipconfig/all, der finner du IP adressen til PC'en. hvis det f.eks. er 192.168.0.3 så skriver du på PS3'en for eksempel; 192.168.0.122 Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 vet at den må være kryssa jeg også,er den kobla i en switch eller router?på min så måtte jeg bare gå på network settings sjekk der det står Internet Connection Settings og sett på Wired og bare følg opp resten.etter det så bør ps3'n få automatisk IP. det gjorde min hvertfall. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 om den er koblet i switch eller router er jo skjit det samme, spørsmålet er om du har koblet den via pcen eller rett i router/switch/modem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå