MorganW Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Hei eg har kjøpt Sapphire Radeon 9700 Atlantis PRO 128MB og eg klarer ikkje kjøre 100fps på cs må eg stille på noge lr noge slikt ? Lenke til kommentar
stranden Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 du har nok på Vsync elns.. gå i kontrollpanelet å still av vsync... eller kanskje truform.. tror 9700 skal greie 100 fps i cs ass Lenke til kommentar
Hoibraaten Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Det kan også hende at du har slått truform på, det bruker å lagge i cs. Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Sikkert vsync som er av, men altså det som er. Får du stabil fps ? eller hakker det? Oppelvde lagg med mitt forrige, det var driver problemer tror jeg Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 husk at max_fps i cs er standarert på 50/45fps da... For å endre dette må du gå inn i "config.cfg" i cs mappa og endre "max_fps" til 99 eller 100. Da skal du se det blir fart på sakene Dette hjelper garantert om du ikke har under 1 ghz. Lenke til kommentar
GeForCeFx? Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 gidde å kjøpa sapphire. hercules er bedre. etter hva du har har du amd eller intel`? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 du har nok på Vsync elns.. gå i kontrollpanelet å still av vsync... eller kanskje truform.. Hvilket kontrollpanel ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 hvilken refresh rate kjører du på skjermen? det kan være at du er nødt til å installere en slik refresh rate fix, siden windows setter refreshrate til 60hz (og dermed blir ikke FPS mer enn 60 i CS heller!) Hvis du slår av Vertical synch i CS, vil spillet nå høyere FPS enn skjermen har RefreshRate, men du vil oppleve "tearing" i grafikken...gjør ikke noe om du ikke merker dem, men irriterende hvis du gjør... Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 gidde å kjøpa sapphire. hercules er bedre. etter hva du har har du amd eller intel`? feil. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 gå også i config fila til cs`n din og sett ati_subdiv og ati_(etelleranna) til 0 Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Hei eg har kjøpt Sapphire Radeon 9700 Atlantis PRO 128MB og eg klarer ikkje kjøre 100fps på cs må eg stille på noge lr noge slikt ? Du trenger da vel ikke mere enn 100 fps i spill uansett' date=' så jeg skjønner ikke hva du klager over! Argh![/quote'] Lenke til kommentar
MorganW Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Fps en min er ikkje stabil men det hakkr ikkje eg kan ende ned i 5fps men merker ikkje forsjell når den er på 5fps en når den er på 80fps. Men vist eg skriver max_fps 20 i consolet lagger det h0r og helvete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå