olbru Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Etter et strømbrudd fordvant det trådløse nettverket på min bærbare Fujitsu Simens. Det er helt ok på en annen bærbar jeg har, men til tross for at jeg ser det ligger blandt de som er konfigurert på maskinen finner jeg det ikke når jeg søker etter trådløse nettverk. Jeg får inn naboens uten problem, men skulle jo gjerne vært koblet til mitt eget. Noen som har noe peiling på hva som kan ha skjedd???? Endret 15. mai 2009 av olbru Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Prøv å slett instillingene for trådløse nett, deretter installere de på nytt. Lenke til kommentar
olbru Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Det er nå prøvd, men den finner fortsatt ikke mitt nett. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det er nå prøvd, men den finner fortsatt ikke mitt nett. Broadcaster du SSID? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Logg inn på routeren din med kabel og endre kanal til en mellom 1 og 11. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå