Gå til innhold

Magaluf tur "avlyst"

Anbefalte innlegg

Hei. Vi var en god del venner som skulle reise ned ilag til magaluf nå i juli.

Men så var det en god del som ikke hadde penger og måtte avbestille, fikk en domino effekt og alle har avbestillt da. Men jeg lurer på om jeg skal beholde rommet mitt og reise ned med en kompis alene, siden vi bestillte sammen.

Lurte på om noen av dere hadde noen erfaringer med det å reise mange eller reise med en eller to personer har mye å si, vil egentlig ikke avbestille den "verdifulle" reisen min ned dit ettersom det er vanskelig å skaffe restplass til en rimelig pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har reist til Magaluf både med en gjeng kamerater samt bare sammen med en god venn. Foretrakk sistnevnte, kan ta deg faen på at det alltid er noen som begynner å småkrangle og forsurer ferien dersom en er mange folk. Men det er både positive og negative sider ved begge tilfellene. En kan jo bli litt lei av han ene vennens uvaner/nykker, så derfor er det greit å treffe folk ute, eller på hotellet, som en kan tilbringe tid sammen med.

Og ja, det er dyrt, må jo doble summen pga utgifter til mat/drikke, men ofte verdt det når en tenker på alle minnene en får.

Lenke til kommentar

Ja du sier noe der, blir garantert mye tull når en gjeng gutter er samlet og sånn. Men nå er han kompisen min usikker på om han gidder å reise ned bare med meg da, men får finne en ersatter hvis ikke. Jeg vil ikke gå glipp av denne ferien her..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...