Rescue me Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hvor får man tak i hettegensere med god passform? Synes det meste som jeg finner i butikkene har skikkelig dårlig passform og en god del av det jeg har kjøpt mister fort passform i vask. Leter hovedsaklig etter hettegensere med glidelås. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Filippa K har hettegensere med god passform til rundt tusenlappen. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det finnes så mange... J. Lindeberg og Diesel har jeg god erfaring med. NEI, tenker ikke på de med logoflash, men de enkle cleanee zip hoodene, man kan iallefall få de her Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Filippa K har hettegensere med god passform til rundt tusenlappen. Det finnes så mange... J. Lindeberg og Diesel har jeg god erfaring med. NEI, tenker ikke på de med logoflash, men de enkle cleanee zip hoodene, man kan iallefall få de her Hvor får man tak i disse merkene? Bor i Tromsø hvis det skulle ha noe å si. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Tror ikke du finner noen til kun10kr Prøv heller en skatebutikk ! Eller The Gate Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Kan bruke opptil 1000 kroner per genser, men helst en del mindre. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Stiller meg bak de som anbefaler Filippa K, har faktisk på en akkurat nu, veldig komfortabel OG den har god passform. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Såvidt jeg vet er det bare MAS i Tromsø som selger Lindeberg og Filippa K. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Såvidt jeg vet er det bare MAS i Tromsø som selger Lindeberg og Filippa K. Skal sjekke det . Takker for svar, skal sjekke ut på mandag, men nå skal jeg ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå