Gå til innhold

Sliter med Vietcong!

Anbefalte innlegg

Er kommet til det brettet hvor du skal snike deg inn i en landsby og redde en POW.

Bronson planter bomben, jeg sniker med rundt basen, gir signal om å sprenge, bomben blir sprengt, men vaktene står ved buret enda. De går ikke vekk, og uansett om jeg står helt stille, så ser de meg og begynner å skyte. Hvordan i h****** skal jeg klare å redde denne POW'en?

Begynner å gå temmelig lei nå. Har holdt på en hel dag med å knote med dette!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tingen er å bruke silenceren på pistolen og å krype.. samt å lagre en hel del :)

Kryp deg nærme en vakt som står med ryggen til buret, knert han i hodet, ta neste vakt som går fram og tilbake mellom buret.. (mulig d var enda ei vakt du må ta..)

så spurter du som fanken, får POW til å følge etter deg og springer tilbake til LZ

Lenke til kommentar

Sleit litt her. Improviserte. Tenkte at hvis jeg waster så mange jeg klarer før bomben så blir det lettere. Jeg knerta så mange jeg klarte med silenceren, etter bomben la jeg meg i stilling og beskyttet buret med kuleregn,... løp bort, låste opp buret og løp som faen inn i skogen.

Lenke til kommentar

Beste måten jeg fant ut var å skyte tre vakter som gikk rundt før jeg sneik meg ned til POW'en. Deretter ber jeg ikke Bronson å utløse bomben ettersom det vekker alle sammen. Bare få POW ut av buret og bak basen. Så kryper du bare tilbake til de andre og til LZ'en. Bare husk på save litt etter at du har skyt hver person.

Lenke til kommentar

jeg gjorde noe ala det samme, men har ikke fullført resten enda?

skal man plante en bombe også? :o

hmmm....spille mer idag da.....bare snek meg bar leiren jeg, knerta 3stk, lagde apelyd slik at det kom en til, tok han åpnet buret og spurtet inn i skogen og tilbake til "inngangen av leiren (der du kommer fra) der jeg lot de andre bli igjen, AI'en er jo helt tåpelig, vi skal snike oss, og bare de ser snurten av en VC som ikke ser oss så skyter de som F**N....

nei jeg ta resten av missionet når jeg kommer hjem....

Lenke til kommentar

ja, jeg sneik meg bak leiren, inntil et hus rett ved buret slik at ingen så meg, så pekte jeg på buret slik at en rundingen som kommer opp når en kan "Use" ting, så jeg trykte use, og da lagde "jeg" en apelyd :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...