Erix1 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har bestillt meg Corsair TWIN2X PC8500 DDR2 4GB KIT CL7 til mitt Asus P5KR kort. Hadde (har) ikke snøring på CL5 el CL7 og trodde at: jaaaa desto mer desto bedre, vi kjøper CL7... men etter å ha lest litt her inne får jeg følelsen at jeg bør avbestile disse og finne noen CL5 istedet. - Eller er det det samme ? Kommer nok ikke til å klokke detta. Takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Skal du ikke klokke så kjøper du andre brikker og sparer en slant. Kjøp PC6400 det holder i massevis om du ikke skal røre klokking, og du har fortsatt rom for litt klokking om du girer ned divideren i BIOS. Lenke til kommentar
Erix1 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 WOW.. 2 min etter jeg postet så kommer svar... du verden ...imponert!!! WOW2 - 2 minutter etter at svar kom - kom mail fra komplett om at varen var sendt.. - og jeg som bestilte inatt,, skal si dem er kjappe.. så da sitter jeg igjen med CL7... dårlig ram det el? eller blir det ikke merkbart? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nei ikke merkbart på annet enn lommeboka di... Du kunne spart deg noen kroner, det er stort sett alt. De vil funke men du vil ikke se noe ekstra til farten på RAMen din, altså du kan stille den opp men det har ingen hensikt. Lenke til kommentar
Erix1 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Takker og bukker !!! suverent forum!!! Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Takker og bukker !!! suverent forum!!! Ja, er ganske så enig i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå