Robocoop Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Skal si det plutselig tar tid der i gården. Før kom det ukentlige asyltall - i fjor høst. Nå er det ikke et ord om tallene på UDI sine sider. Men noe medier har fått tallene for jeg har sett noen skrive om 1270 i mars. Prøver de å skjule hvor mange som kommer så lenge som mulig? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Du kan ikke skrive at media har fått tallene og at tallene er hemmeligholdt i samme post. Det faller på sin egen urimelightet. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Du kan ikke skrive at media har fått tallene og at tallene er hemmeligholdt i samme post. Det faller på sin egen urimelightet. Men hvorfor er ikke tallene på UDI sine sider!? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg sendte en mail dit til dr.sekkene. Uten noe sterkt språk, kun formell henvendelse, så får vi se om de svarer på hvorfor........................ De er arrogante nok til å prøve på det meste av bortforklaringer. Lenke til kommentar
-FrittMenneske Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Regjeringen har ført det norske folk bak lyset, og det til de grader. Det er helt sikkert at det er 63% flere asylsøkere første kvartal i år, enn det var første kvartal i fjor. Dette skal jeg og FrP minne regjeringen på hele denne valgkampen. Jens lovet å stramme inn på asyltilstrømningen ifjor høst, i håp om å ikke miste flere velgere til FrP. Dette er jo tidenes valgbløff. Dersom vi får flere asylmottak nå, vet jeg ikke hvordan det skal gå med innbygerne våre. Endret 15. mai 2009 av -FrittMenneske Lenke til kommentar
Jens72 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 De prøver å skjule det og når tallene kommer fram vil de bli bortforklart i det uendelige. Same procedure as..... Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) http://www.udi.no/templates/Page.aspx?id=9980 Etter min mail kom de med tall for april. Tilfeldig? Men ingenting på statistikksidene der det burde stå! Forøvrig kom det 1192 i april. Og dette er den perioden det kommer færrest.......... Mai - Oktober er storinnrykket fordi det er varmt vær å smugle folk i. Endret 15. mai 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
Jens72 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Godt jobbet Robocoop, stå på videre med ditt arbeid med å få sannheten fram i lyset! Jaja, folk får bare fortsette å tro at vi redder verden av å sende folk hit på trygd. Vi har fortsatt er par milliarder mennesker igjen å "redde", så stå på videre og godt valg til høsten Edit: Du kom i VG også: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=543255 Endret 16. mai 2009 av Jens72 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå