runniz Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Heisann, Tenkte jeg skulle "oppdatere" forbremsen på sykkelen min fra v-brems til skivebrems, men må da bytte nav. Hvor er det billigst å kjøpe slike snav, og hvor kan man skaffe slikt? Er det mye arbeid involvert i å bytte navet? Lenke til kommentar
Kcncimp Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hei Hvor mange hull har du på Framnavet til eikene ? Mvh Ørjan Lenke til kommentar
runniz Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Hei Hvor mange hull har du på Framnavet til eikene ? Mvh Ørjan 32 tilsammen. Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Løsningen er: Kjøp nytt forhjul. Finnes få hjulbyggere for tiden, og de tar seg betalt! Lenke til kommentar
runniz Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Er det noe å spare på å kjøpe hjulsett / bremser via internett fremfor en sportsbutikk? Og isåfall, hvor kan man kjøpe slikt? Og, bør jeg, når jeg først skal kjøpe skivebrems, gå for hydrauliske? Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Kjøp fra cyclecomponents.se. Velg hydrauliske hvis du først skal gå over til skivebremser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå