bokfinn Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Var på posten på Ås i går (14.05.09), og der hadde de satt ut max manus på dvd og blu ray. Eskene var pakket inn i plast, og var ikke forhåndsbestilling. Masse discer. 199,- for DVD og 249,- for Blu ray. Noen andre plasser som har brutt slippdatoen? Endret 15. mai 2009 av bokfinn Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Regner med du mener 14.05 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Over en måned før offisiell slippdato, spesielt. Det har de strengt talt ikke lov til. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Over en måned før offisiell slippdato, spesielt. Det har de strengt talt ikke lov til. Er nok ikke helt oppvakte :/ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hvorfor har de så sen slippdato når filmen allerede er kopiert opp og sendt ut til butikkene? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det vet jeg ikke, så dette blir bare spekulasjoner. Kanskje det tar litt tid å få sendt DVD-er til absolutt alle butikkene i Norge? De vil antakelig sikre seg at filmen er tilgjengelig for kjøp overalt på slippdatoen, selv i utkantstrøk. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Eg trur det er pga ekslusiviteten for utleigemarknaden - to veker trur eg. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Lov er det vaffal ikke. En gang så jeg meg drittlei på at møkkabutikken Spaceworld(fordi de er så dyre) alltid solgte ting før tiden, så jeg sa fra til sjefen min på at PK at de solgte et etterlengtet spill(Halo 3, kanskje) 1 uke før tiden. To dager senere ringte selskapet til Spaceworld og kjefta de huden full. Det gledet hjertet mitt. All snitchin', all lyin' på Bobby. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er uansett for dyrt me 200/250 for ein film. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hvorfor har de så sen slippdato når filmen allerede er kopiert opp og sendt ut til butikkene? Hype kanskje? Desto lengre de venter, desto mer vil fansene ha filmen, desto høyere kan de prise filmen. En konspirasjon! Lenke til kommentar
titbit Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det er veldig spesielt, gjør man slikt for mange ganger kan man se seg nødt til å slutte å selge film... Vet at Bonnier og Nordisk Film blir "sure" om man setter ut en film kun EN dag før release, og spesielt en såpass stor tittel. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ser ikkje ut til at alle tiltaka deira hjalp på Ås: http://release.no/artikkel.asp?ID=5763 Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Jaja, sendte mail til Nordisk film og gav beskjed Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Så de satt ut på Postkontoret på Lund i Kristiansand her om dagen også, slo meg som litt pussig. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Fikk svar fra Nordisk film nå... Disse eskene som folk kjøper i god tro er TOMME.... Så dvs at dette bare er en reservasjon. Rare greier. Sto sårt lite om dette på salgsesken og kassen den stod i... Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 200 kr for en dvd er jo dyrt, men 200 kr for en tom boks er jo uendelig genialt! Nei vent ... Er det bare for å få økt salg da, slik at folk må "vente" med å kjøpe filmen? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 200 kr for en dvd er jo dyrt, men 200 kr for en tom boks er jo uendelig genialt! Nei vent ... Er det bare for å få økt salg da, slik at folk må "vente" med å kjøpe filmen? Posten vi snakker om Når er slippdatoen? Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå