Gå til innhold

Max Manus allerede i butikk

bokfinn

Anbefalte innlegg

Var på posten på Ås i går (14.05.09), og der hadde de satt ut max manus på dvd og blu ray. Eskene var pakket inn i plast, og var ikke forhåndsbestilling. Masse discer. 199,- for DVD og 249,- for Blu ray. Noen andre plasser som har brutt slippdatoen?

Endret av bokfinn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vet jeg ikke, så dette blir bare spekulasjoner. Kanskje det tar litt tid å få sendt DVD-er til absolutt alle butikkene i Norge? De vil antakelig sikre seg at filmen er tilgjengelig for kjøp overalt på slippdatoen, selv i utkantstrøk.

Lenke til kommentar

Lov er det vaffal ikke. En gang så jeg meg drittlei på at møkkabutikken Spaceworld(fordi de er så dyre) alltid solgte ting før tiden, så jeg sa fra til sjefen min på at PK at de solgte et etterlengtet spill(Halo 3, kanskje) 1 uke før tiden. To dager senere ringte selskapet til Spaceworld og kjefta de huden full. Det gledet hjertet mitt.

All snitchin', all lyin' på Bobby.

Lenke til kommentar

Det er veldig spesielt, gjør man slikt for mange ganger kan man se seg nødt til å slutte å selge film... Vet at Bonnier og Nordisk Film blir "sure" om man setter ut en film kun EN dag før release, og spesielt en såpass stor tittel.

Lenke til kommentar
200 kr for en dvd er jo dyrt, men 200 kr for en tom boks er jo uendelig genialt! Nei vent ...

Er det bare for å få økt salg da, slik at folk må "vente" med å kjøpe filmen?

Posten vi snakker om ;)

Når er slippdatoen?

Natrich

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...