FrodeA Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hei! Skal kjøpe meg CPU til uken, og er i tvil om hva jeg skal ha. Valget står mellom å gå for "bang-for-buck"-CPUen Phenom II X3 720, eller gå fullt ut for Phenom II X4 955. Hva ville dere valgt. Har lest diverse tester rundtforbi, og det virker som om 720'en gir mest for pengene. Noen erfaringer/tips? Har allerede kjøpt resten av oppsettet bortsett fra skjermkort (de kommer), så ikke kom med noe Core i7 svar! Skal bruke PC-en til det meste igrunn, hovedsaklig programmering, photoshop, musikk, streaming til XBox 360 og spilling. Takker hjertelig for svar! Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg ville gått for den som får best resultat i testene, om den er verdt det da.. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg ville gått for den som får best resultat i testene, om den er verdt det da.. Hmm.. Klart det, men så føler jeg disse to CPU-ene er temmelig nær hverandre i ytelse i forhold til pris. Hmm.. Vanskelig! Lenke til kommentar
wim Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Jeg hadde gått for full pupp!! Det hadde vært så irriterende å angre på å gå for 720 om noen få måneder. Pluss 955 har mye høyere stasj faktor Endret 15. mai 2009 av wim Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg hadde gått for full pupp!! Det hadde vært så irriterende å angre på å gå for 720 om noen få måneder. Pluss 955 har mye høyere stasj faktor Var akkurat dette jeg også har tenkt på også. Hvis jeg kjøper 720'en kommer jeg kanskje til å angre og kjøpe 955'en senere. Og da kjøper jeg jo selvsagt heller 955'en med en gang! LØST! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå