Gå til innhold

[Løst]Varer på nett hos Digital Impuls: inne på butikken? Haster litt..

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Jeg trenger en PSU som jeg fant på Digital Impuls sine nettsider.. Er det noen som vet om det betyr at den er i butikken i Møllergata i Oslo, eller om den befinner seg et annet sted?

De åpner klokka 10:00 så slikt sett hadde det vært nærliggende å ringe, men de har den samme på komplett.no også, og jeg trenger den i dag! Komplett leverer jo samme dag i sånn postboks på Oslo, men da må man bestille før 10, eller noe..

Det hadde passet best for meg om de hadde det inne på den fysiske butikken, det som det står at de har på nett..

Takker for all hjelp! :)

Vært flott med svar så rask som mulig, så jeg rekker eventuelt å bestille fra Komplett, hvis dette ikke er sikkert..

Takk, takk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trenger en PSU som jeg fant på Digital Impuls sine nettsider.. Er det noen som vet om det betyr at den er i butikken i Møllergata i Oslo, eller om den befinner seg et annet sted?

Hvis det ikke står noe spesielt vil jeg tro det det finens i butikken (elle leveres raskt til butikken fra et nærlager.

Info på websiden:

Finn varene du ønsker på vår web og hent de i vår butikk.

Ønsker du å hente varene i vår butikk i Møllergata?

Da kan du legge en ordre på de varene du ønsker på vår web. Varene blir da holdt av til deg i 10 dager. Har du ikke hentet varene innen denne tiden blir ordren din slettet uten at du må betale noen gebyrer.

Hvilke varer vi har på lager vil du se ut fra vår lagerstatus. Er det en vare vi er tomme for, skaffes den normalt i løpet av 2-3 dager. Noen varer kan ha lengre leveringstid.

Lenke til kommentar

Flott at det løste seg for deg. Vil bare gjøre oppmerksom på at det finnes flere databutikker i Oslo enn Datakjeden og Digital Impuls. Du har f.eks. Computer City (jobber der selv), og en liten IT-butikk ikke langt fra krysset Oslo gate/Scwehigaards gate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...