madsc90 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg synes tallene i artikkelen minner litt om en dårlig undersøkelse på ungdomsskolen. De har spurt 1001 kunder, og blåser opp det at 0,1% (én person) svarer med grynt. For alt vi vet kan det ha vært tull, og det hører ikke hjemme i artikkelen/resultatet. Det man presenterer må vise til noe som ser ut til å gå igjen. Ellers svarer jeg med "Hei, det er NAVN"(eller noe i den duren) hvis jeg ikke ser hvem som ringer. Hvis jeg kjenner personen hender det jeg sier noe tull som "moshi moshi". Når jeg ringer sier jeg alltid "Hei, det er NAVN". Lenke til kommentar
unwill Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Resultatene med 0.1% som svarer grynt er ikke signifikante i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kaaz Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Kjente: grynt. Kjæreste: jeg skal drepe deg din jævla høre. Ukjente: tar ikke telefonen Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 på hustelefonen sier jeg alltid etternavnet. ikke hei, ikke hallo. bare etternavnet. så finner jeg ut hvem/hva de vil. på mobilen sier jeg bare hallo. de vist de ikke vet hvem jeg er har de ingenting med å ringe meg på mobilen.. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Hei, du har kommet til [navn]'s telefonsvarer. Jeg kan dessverre ikke ta telefonen nå men legg igjen en beskjed etter pipetonen. Takk! *Trykker på 1-tastet så innringer hører et pip og venter på at han skal begynne å snakke* Hver eneste gang noen ringer. Endret 15. mai 2009 av Symbian_Pro Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 "Andre enden værsågod" "Yah'allo" "M-hm?" "Haaaalloh!" "Haai" "Tag!" Varierer mellom dem, noen bruker jeg mer enn andre. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 æ sei - annjer enjen?! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Folk jeg ikke kjenner / har lagret svarer jeg stadig med "Andre enden, værsågod" - det vanligvis helt stille i andre enden, og jeg blir nødt til å dra igang samtalen. Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Variere, etter hva som dukker opp på displayet: "Hei, kordan visste du at æ va her?" "Jepp" "KA DU VIL!" "Good day" "Sadistisk Sentralbyrå go'dag" "Go'dag for fa..!" "Hallo" Avslutter som regel med "OnkiDonk", vet ikke hvorfor...har bare blitt sånn. Endret 19. mai 2009 av JaNeiJo Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Husker nummerne til tre bestekompisser, en bestevenninne, broren min, foreldrene mine og mitt eget nummer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Gratulerer med bump fra tidlig 2009! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Oi daaaamn Trykket meg en gang videre fra en artikkel om SMS dødlighet, og så leste jeg gjennom diskusjonen før jeg postet selv 1 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Svarer med fornavnet mitt, uansett om det er i jobbsammenheng eller privat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg