Sitronsaft Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg har drukket ordentlig én gang, og det var før jul. Så er ikke alkoholen som gjør det for meg. Men jeg lurer på om det har med stress å gjøre, pga jeg stresser en del. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har du noensinne vært utredet for ADHD eller ADD? Jeg har hatt ADHD siden jeg var liten men i 15-16 års alderen gikk den over til ADD og jeg mistet hyperaktiviteten, men gikk over til mer problemer med hukommelse, organisasjon og lignende. At det går over til den typen problemer er vistnok ganske vanlig for den alderen. Men det i seg selv er jo ikke nok til å ha diagnosen, er mange andre ting som må være der også. Men det er en mulighet iallefall Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har aldri testet meg for ADHD eller ADD, så jeg vet ikke om dette kan være grunnen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg drikker ikke noe særlig, tar ingen narkotika og har ikke ADHD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå