Natrich Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Var på hytta her om dagen og tok et bilde av en hestehov, satt meg ned i PS og endte opp med dette: Selv er jeg veldig fornøyd. Hva synes dere? Er det en ting jeg vil påpeke selv så er det fokus. Natrich Endret 15. mai 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Flere som er oppe å rangler på natten ja Artig texture her, stilig bildet på lerret men likte ikke helt de hvite linjen langs bladene. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Natten er fortsatt ung Tilbake til topic, jeg kan se imorgen om jeg får vekk de hvite linjene. Vet ikke om jeg er istand til å gjøre det nå Natrich Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Var på hytta her om dagen og tok et bilde av en hestehov, satt meg ned i PS og endte opp med dette: Selv er jeg veldig fornøyd. Hva synes dere? Er det en ting jeg vil påpeke selv så er det fokus. Natrich Er det der hestehov da? Ser jo mer ut som løvetann! Endret 15. mai 2009 av iNeo Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Ooh, du har rett der, jeg som surre med navna, tittel er oppdatert Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå