Pinky2 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg har tidligere hørt at Nokia E52 kommer ut i andre halvdel av 2009.. Noen som har hørt eller vet noe nermere ? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg har tidligere hørt at Nokia E52 kommer ut i andre halvdel av 2009.. Noen som har hørt eller vet noe nermere ? 3.kvartal vil jeg tro.. I beste fall midt mellom 2.kvartal og 3.kvatal.. GSMarena pleier og treffe rimelig bra så jeg går ut i fra at det stemmer.. Lenke til kommentar
Pinky2 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg har tidligere hørt at Nokia E52 kommer ut i andre halvdel av 2009.. Noen som har hørt eller vet noe nermere ? 3.kvartal vil jeg tro.. I beste fall midt mellom 2.kvartal og 3.kvatal.. GSMarena pleier og treffe rimelig bra så jeg går ut i fra at det stemmer.. Ok, takker. Vet ikke om jeg vil vente til ca august, blir gjerne E51. Lenke til kommentar
Pinky2 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) CDON sier i dag at Nokia har antydet at E52 kommer i andre kvartal, dvs innen juni. Flere som har hørt det samme ? Endret 15. mai 2009 av Pinky2 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Står at den lanseres andre kvartal 09 på Nokia sine hjemmesider. Mens amobils laseringsguide tipper på andre halvår 09. Men med tanke på at jeg ikke engang har fått noen forventet dato på når den kommer fra leverandørene mine, så tipper jeg at den ikke kommer før etter sommeren. Men hvem vet Endret 15. mai 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Sannsynligvis mot slutten av 3. kvartal. Nokia E55, som er samme mobil, men med mer effektivt tastatur, bør komme iløpet av sommeren. Kjøp heller den Lenke til kommentar
Pinky2 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Sannsynligvis mot slutten av 3. kvartal. Nokia E55, som er samme mobil, men med mer effektivt tastatur, bør komme iløpet av sommeren. Kjøp heller den Såg på den nå..den er muligens enda penere enn E52 ? Hvis den er like bra så er den gjerne vel så grei ? Den har ihvertfall vanvittig standby, enda bedre enn E52 Håper den ikke har så høy SAR-rating(stråling) som E51, for den har forholdsvis høyt nivå. E52/55 bruker tilsynelatende betydelig mindre strøm enn E51, og da er trenden mindre stråling. Hvis ikke det er metallet som gjør det(jeg tror ikke det). Vet ikke om f.eks. E90 har metall, den har ihvertfall mye lavere stråling. http://www.sarshield.com/english/radiationchart-nokia.htm Edit: Ser på tastene til E55..det blir nok big problem med skrivingen på denne hvis en er vant til det vanlige tastaturet..? Endret 15. mai 2009 av Pinky2 Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hvis du prøver å skrive på den som et vanlig tastatur blir det problemer ja Men dette er jo bare en videreføring av standardtastaturet, og garantert kjappere. Eneste forskjell fra vanlig T9 er at det er 2 bokstaver per tast istedet for 3 eller 4, og at bokstavene er sortert som på PC-tastatur. Garantert raskere! E55 og E52 har sannsynligvis nøyaktig samme batteritid. Rart hvis de ikke har det. Disse er nøyaktig like, med unntak av tastatur og fargetone. Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Noen som vet hvor mye denne kommer til å koste? I "HjemmePC" skrev de ca. 2 100 NOK. Men har ikke funnet noen andre priser på denne mobilen på nettet... Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte denne prisen? Lenke til kommentar
kaieks Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Noen som vet hvor mye denne kommer til å koste? I "HjemmePC" skrev de ca. 2 100 NOK. Men har ikke funnet noen andre priser på denne mobilen på nettet... Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte denne prisen? Jeg ser nå at den har kommet på Komplett sine websider. Ubekreftet dato til 16.Juli med en pris på 2995,- . Lenke til kommentar
Tubamann Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Takk for infoen! Denne har jeg gledet meg til lenge Håper den blir en verdig videreføring av E51 som er en fantastisk telefon! Lenke til kommentar
fengjis Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Har bestilt Nokia e52 på komplett for 3 uker siden. Da sto det "Ubekreftet dato 7. august". Og når jeg forventer at den er på lager idag, så står det "Ubekreftet dato 19. august". Er det normalt at man må vente så lenge og utsetter lagerstatusdatoen hele tiden? Burde de ikke vite om telefonen kommer inn eller ikke? Blir så heftig irritert.. Dette viser iallefall at mobilen ikke kommer i butikkhyllene med det første. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ikke uvanlig det du opplever og sånn kan det holde på en gooood stund føre den kommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hvorfor kjøper folk fortsatt S60? Akkurat byttet vekk fra en E51. Grei nok telefon, men ganske ustabil på visse programmer og ikke akkurat 2009-OS Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hvorfor kjøper folk fortsatt S60? Akkurat byttet vekk fra en E51. Grei nok telefon, men ganske ustabil på visse programmer og ikke akkurat 2009-OS E51 har av en eller annen grunn hatt mye problemer med software. Vi hadde 3 forskjellige sw versjoner på E51 som jobbtelefoner, men alle tullet mye mer enn min N82, og også E66. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg sitter nå med et stykk eksemplar av E52 i hånda (jobbtelefon), som jeg fikk i dag hos Officer Vestfold. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg sitter nå med et stykk eksemplar av E52 i hånda (jobbtelefon), som jeg fikk i dag hos Officer Vestfold. Hva syntes du om den? Lenke til kommentar
stooy Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ja hva synes du om den? Da har komplett forskjøvet datoen sin nok en gang :/ Lenke til kommentar
stooy Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Da sitter jeg med en i hånden.. Nordialog tempeveien hadde fått den inn ! Sweet telefon altså! Lenke til kommentar
fengjis Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Er det mulig?? Komplett har forskjøvet datoen IGJEN til 31. August! Nå blir jeg irritert... De må jo vite når den kommer på lager eller ikke :@ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå