Gå til innhold

Ser ikkje at noko godt kan komme ut av stortingsvalet... Er stemma min verdilaus? (Stortingsvalg 2009)

Anbefalte innlegg

Dette vart ein del tekst, men vonar at nokon tek seg tid til å lese.

Mange norske parti har eit bodskap, og slike mål, at ingen ved sine fulle fem burde stemme på dei. Likevel er det mange slike parti på Stortinget, og mest sannsynleg vil dei også vere der etter valet. Eg vil gjennom dette innlegget prøve å setja fingeren på ein del ting, som truleg kan kome i skuggen av meiningslaus og feilaktig politisk propaganda, «finanskrisa» m.m.

Det frie mennesket og det frie landet, til den grad dei eksisterer idag kan snart vere historie. Ulike norske poliske parti vil føre oss til ein situasjon der utgangspunktet er, at ingenting er lov, og vidare slik lovlige handlingar er funne og basert på ei utgreiing av «betrevitarar». Eg vil seie at dette er ein slåande trend, både i Noreg og i EU.

Den retten vi har til personvern, står i fare. EU sitt datalagringsdirektiv kan bli innført, og verdsetter du personvernet stemmer du et parti som er imort datalagringsdirektivet. Mange av EU direktiva som blir innført gjennom EØS er direkte upassande for Noreg, og kanskje søker Island om EU-medlemskap, så du bør tenke over korleis du stiller deg til den saka også.

Ulike parti sin CO2-politikk kan bli prioritert over viktigare saker. Har partiet CO2 som kjernesak er det sannsynleg at dette blir hestehandla til ulempe for viktige saker (mellom anna miljø, ironisk nok). Det finnast alt anna enn vitskaplege «faktum» i denne saken.

Det finnast også andre viktige saker som skule, samferdsel, skattepolitikk osv.

I mange saker har eg til gode å finne eit parti som attspeglar mine meiningar. Nokre saker, slik som dei nemnd over, er jo lette å prioritere/prioritere vekk, men då sit iallefall eg att med ingen (stortings-)parti å stemme på, og for meg blir det å stemme på det «minste ondet».

Eg tykkjer at at det er viktig, at alle som kan nyttar stemmeretten sin, men dagens politiske parti, er om ikkje anna politiske, men tar ein summen for alt dei står for er det nok vanskelig å stemme på dei.

Eg ser vidare ingen gode regjeringsalternativ, og lurer derfor på om dette styret er særleg demokratisk. Er det fleire som føler det slik? Er stemmen min vekkkasta?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du sier hva du mener om de viktigste sakene, vil jeg også finne et parti som du burde stemme på. Man stemmer på det partiet som er deg nærmest.

For min del betyr det direktivet lite, fordi man kan bruke proxy om man virkelig ønsker å holde noe skjult, for det andre skal det brukes til å få tak i terrorister. Ikke å sjekke om du laster ned noe ulovelig. Uansett, Venstre har stilt seg imot det direktivet, og hvis det er det som betyr mest for deg, stem venstre.

Iforoldtil miljøsatsingen, må du huske på at det er et stort vitenskapelig konsensus blandt forskere at mennesker har bidrat til temperaturøkningen, ergo burde man ikke ignorere problemstillingen. Ingen partier har satt miljøkampen foran alt annet, så her trenger du ikke å beskymre deg. Hvis du er hardbarket klimaskeptiker, kan du vurdere å stemme FRP. De er også imot datalagringdirektivet, men er ikke like stor forkjemper for frihet som Venstre.

Bare gå igjennom hva du mener og hvilke saker som er viktigste, og vi vil finne et parti til deg.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...