Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc skrur seg av

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva ligger temperaturene i pcen din på da?

Har du gode vifter og god luftgjennomstrømning i kabinettet?

Lenge siden du reingjorde og støvsugde inni der(HUSK: alltid trekk ut strømledning når du holder på inni kabinettet).

Lenke til kommentar

Har du bærbar? Jeg har helt samme problemet på min bærbare. Før kunne eg spille alt mulig i mange timer, men så begynte dataen å bli veldig varm når eg spilte battlefield 2, også slo den seg av. Så ble det bare oftere og oftere, og no kan eg ikke engang spille et spill 123spill før den slår seg av. CPU'en kjører 100 prosent like før den slår seg av, så lurer på om CPU-viften er ødelagt eller noe slik? Har ikke bra peiling på data sånn innvendig, så :p

Lenke til kommentar
Har du bærbar? Jeg har helt samme problemet på min bærbare. Før kunne eg spille alt mulig i mange timer, men så begynte dataen å bli veldig varm når eg spilte battlefield 2, også slo den seg av. Så ble det bare oftere og oftere, og no kan eg ikke engang spille et spill 123spill før den slår seg av. CPU'en kjører 100 prosent like før den slår seg av, så lurer på om CPU-viften er ødelagt eller noe slik? Har ikke bra peiling på data sånn innvendig, så :p

sikkert støv som har samlet seg i vifte intaket. da får ikke laptopen skikkelig lufting og prossesoren eler gpu blir forvarm og den sler seg av.

men trengerå vite om RasmusThe1 har laptop(varme gang, men noen produsenter legger til en melding vis det skjer) eller stasjonær(varmegang se etter om alle viftene går. angående støvsuging ikke anbefalt siden den lager mye statisk elektisk lading som kan ødelegge komponenter i pc heller kjøpe tryk luft på boks og ta pc ut og blese den ren med luft eller vis det er noen som du kjener som har en luft kompressor så kan du bruke den.)

Lenke til kommentar

Jeg har også Acer aspire.

Kan det virkelig ha så mye å si om det er litt mye støv i viftene at det klikker helt for dataen? Jeg tok støvsugeren i dag og prøvde å fjerne støvet i viftene. Så jeg skal se no om det hjelper

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...