Gå til innhold

Største hjort i deer hunter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men seriøst. kem har den største ( greiner)

jeg tror ordet du leter etter er tagger, bygutt...:lol:

greiner er sånn du finner på trær, det...

har du aldri hørt om 3 greinar, 15 greinar osv.... tagger = sånne som deg, som ødeleger hus med teikninger og "kul" skrift :lol:

Lenke til kommentar

så du meiner at tagging, elle ka du no kalte det, også er ein rett utalelse av greinar/greiner, men det er greit det, du kan kalle det ka du ve..... :smile: ,men no begynner denne tråden og bli til ein genser snart viss vi ikke holder oss til eit tema.......... 8)

Lenke til kommentar

:lol:

okaj, før dette blir til en rekordtjukk selbugenser:

1. jeg har aldri kommet med ordet tagging...

2. jeg har aldri sagt at det er en uttalelse av greiner, det får da være måte på å lese fra levra...

3. jeg kan ikke kalle noe hva jeg vil, da kommer jo ingen til å skjønne meg til slutt, og DA, min herre, skjønner du kanskje hvorfor jeg bjynte med denne flisespikking i første omgang! :)

ha en ellers flott ulv! (eller dag eller sånn, jeg vet ikke hva du foretrekker å kalle det, jeg...)

Lenke til kommentar
:lol:

okaj, før dette blir til en rekordtjukk selbugenser:

1. jeg har aldri kommet med ordet tagging...

2. jeg har aldri sagt at det er en uttalelse av greiner, det får da være måte på å lese fra levra...

3. jeg kan ikke kalle noe hva jeg vil, da kommer jo ingen til å skjønne meg til slutt, og DA, min herre, skjønner du kanskje hvorfor jeg bjynte med denne flisespikking i første omgang! :)

ha en ellers flott ulv! (eller dag eller sånn, jeg vet ikke hva du foretrekker å kalle det, jeg...)

dette skriver du berre for og vere morsom ........ikke noe annet ..... men dei fleste vitsene dine er dø for lengst ...... men ha ein fin sau... ops .... der prøvde vist eg og å vere morsom :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...