tobben92 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg lurte på hvor lenge du må vente fra du har bestått teoriprøven på klasse A1 til oppkjøringen? Har hørt at det er 1 mnd, stemmer det? Hjelp med fort! På forhånd, takk Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er vel så fort du får oppkjøringstime? Ingen på kjøreskolen som har sagt noe annent hvertfall. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 lykke til med å få oppkjøring før etter sommerferien a.. jeg tok teorien i dag og ringte for å høre om det var ledige oppkjøringer (Romerike) og det var ingen ledige oppkjøringer ut juli.. De skulle visst kanskje legge ut flere timer på førstkommende tirsdag, men det er tross alt statens vegvesen vi snakker om her, så ingenting kan garanteres akkurat.. for min del får jeg vel håpe på at noen blir skada etc. og må avbestille Lenke til kommentar
tobben92 Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 hehe, ja fikk oppkjøring 27 mai :-D Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 bestilte du denne uken? hvor da? :OOOO Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hehe, heldig du var da Du får ha lykke til! Nail it.! Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 revolusjon for min del ass... vegvesenet delte ut nye timer i dag! 1 juli kl 10.45 <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå