equalern Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hei! Ble litt usikker på om jeg ville ha Arena telefonen etter testen jeg leste både her og på GSMArena. Menyene osv så utrolig kjedelige ut.. emailen var ubrukelig osv. Egentlig har jeg siklet etter D2 i over et halvt år, men ble også usikker på den da det ikke skal mye til før du kommer til de ikke fingervennlige menyene. Så er det noen andre telefoner jeg kanskje kunne ha sett på istedet? Må si jeg er utrolig fasinert over Touch Flo 3D... men vet ikke om jeg skal gå for en HTC da skallet ikke dekker alt.. Lenke til kommentar
odin7474 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hei!Ble litt usikker på om jeg ville ha Arena telefonen etter testen jeg leste både her og på GSMArena. Menyene osv så utrolig kjedelige ut.. emailen var ubrukelig osv. Egentlig har jeg siklet etter D2 i over et halvt år, men ble også usikker på den da det ikke skal mye til før du kommer til de ikke fingervennlige menyene. Så er det noen andre telefoner jeg kanskje kunne ha sett på istedet? Må si jeg er utrolig fasinert over Touch Flo 3D... men vet ikke om jeg skal gå for en HTC da skallet ikke dekker alt.. GSMArena gir den da skryt! Og Mobilen.no gir den terningkast 5... Men jeg ble selv usikker etter denne testen.Men nå bruker ikke jeg epost på mobil uansett,og nettleseren kan man bytte ut. Som andre nettsider sier i testene sine,er vel dette en super multimedia-mobil. Selv synes jeg menyene så lekker ut,og jeg skal nok gå for denne mobilen ja. HTC syntes jeg derimot så kjedelig ut ang menyene.. Men sikkert en super mobil om man vil ha full pakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå