Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Quote:

Vertyseq skrev (2002-01-23 23:20):

Om sc er best eller ikke går det ikke ann å si uten videre pizzabud. Du har vel hørt om utrykket smak og ubehag?

Jeg må nesten si meg enig med deg der. Enkelte har ikke skill i det hele tatt og liker å kunne knuse andre motspillere med masseødeleggelsesvåpenet sitt uten å bevege seg utenfor basen.

De med verdens høyeste spillkompetanse, derimot, spiller StarCraft fordi det er det mest balanserte spillet i sin sjanger, og fordi det har best gameplay uten sidestykke. En kan ikke være best i SC uten å være god. Slik er det bare. Igjen koker det hele ned til smak og behag.

Ang. AWP så er det bare god taktikk å ha en spiller på laget med det våpenet. MEN, hvis alle på et lag gjemmer seg med hver sin AWP, så ødelegger det totalt spillegleden. Det er et våpen som bør brukes med fornuft, men som dessverre også kan misbrukes.

Personlig liker jeg meg best uten det våpenet med i spillet. Smak og behag (og litt saklig fornuft)håper jeg :lol: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er helt enig corleone, men du overdriver sc veldig. en jeg kjenner hadde en p-166 for lenge siden, han spilte aldri på den, og var ikke noe god i dataspill heller. men han ble besatt av sc så fort han fikk det og ble dritgod i det. her snakker vi om en som driter i data og ikke er interresert i spill idethele tatt som plutselig knuser alle i et spill...

sc var det eneste han spilte og hadde spilt omtrent, likevel ble han dritgod... trenger ikke være skilled på spill for og bli god i sc - bare man blir rask med musa.

skulle vært noe max 1 awp mann på hvert team, så når alle stormer så blir det litt lotto om hvem som får awp'eren :smile:

cs er balanced mellom defence og attack så lenge awpen er av, går den på så er det som og sende infantryet i ra1 mot en tesla coil. awp i cs blir som og legge til ra2/ta sitt forsvar inn i starcraft og vips så er starcraft en klone av westwood spillene - ikke offensivt men defensivt.

Lenke til kommentar

Quote:

El_PoLLa skrev (2002-03-02 16:17):

En jeg kjenner hadde en p-166 for lenge siden, han spilte aldri på den, og var ikke noe god i dataspill heller. men han ble besatt av sc så fort han fikk det og ble dritgod i det. her snakker vi om en som driter i data og ikke er interresert i spill idethele tatt som plutselig knuser alle i et spill...

sc var det eneste han spilte og hadde spilt omtrent, likevel ble han dritgod... trenger ikke være skilled på spill for og bli god i sc - bare man blir rask med musa.

Jeg mener det jeg sier. SC krever skill og er lagt opp slik at en uten skill ikke skal kunne knuse alle andre sånn helt uten videre. Han kisen fant nok bare sin type spill som passa perfekt for han. Han må jo være skilled (eller de andre kunne jo vært elendige :wink: ) for å slå alle andre! Dessuten så sier du jo at SC var det eneste spillet han spiller. Da MÅ han jo bli god!

Quote:

skulle vært noe max 1 awp mann på hvert team...

Det er jo slikt det gjøres på de fleste DOD-serverne på nettet. Det er begrensning på hvor mange folk i hver gruppe en kan ha på serveren, og dermed kan ikke alle være snipere. Genialt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...